Dbamy o to, aby każdy pracownik czuł się u nas dobrze

Dbamy o to, aby każdy pracownik czuł się u nas dobrze Qubus Hotel

W sieci Qubus Hotel dbamy o to, aby każdy pracownik czuł się u nas dobrze. W związku z tym funkcjonuje u nas wiele programów pracowniczych m.in. co roku prowadzimy tzw. badanie satysfakcji, w którym sprawdzamy stopień zadowolenia z pracy.

Qubus Hotel od 4 lat uczestniczy w programie badawczo-certyfikacyjnym " Inwestor w Kapitał Ludzki...

Podobne artykuły:

Przede wszystkim program IWKL jest dla nas specyficznego rodzaju barometrem działań HR w całej naszej sieci. Wyniki badania pokazują nam dokładnie, które elementy HR funkcjonują w naszej firmie bez zastrzeżeń, a co warto w naszej polityce personalnej poprawić. Udział w programie jest w związku z tym także drogą do doskonalenia naszych działań. 

Jak zmieniała się firma i dział HR na przestrzeni tych lat?

W ostatnich 4 latach zaszło u nas wiele zmian. Wprowadziliśmy system okresowej oceny pracy oparty na wartościach firmowych. Określili je sami pracownicy w badaniu wewnętrznym odpowiadając na pytania jakie wartości są dla nich ważne w pracy. Dzięki temu działaniu określone zostało 6 wartości firmowych. Bardzo wiele zmian zaszło również w sposobie komunikacji z pracownikami. W tej chwili funkcjonuje u nas kilka wewnętrznych kanałów komunikacji m.in. newslettery pracownicze, magazyn pracowniczy czy specjalna platforma internetowa.

Czy dział HR ma wpływ na podejmowanie strategicznych decyzji biznesowych?

Dział HR w sieci Qubus Hotel bardzo często pełni rolę konsultanta przy podejmowaniu ważnych decyzji biznesowych.

Dlaczego warto dołączyć do ekipy Qubus Hotel?

Naszym pracownikom proponujemy stabilne zatrudnienie. Dzięki programowi szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych pracownicy wszystkich szczebli mają możliwość rozwoju. Bardzo ważnym dodatkiem, na który zwracają uwagę sami pracownicy są też dofinansowania np. do prywatnej opieki medycznej, zajęć sportowych czy system świadczeń pracowniczych, takich jak bony podarunkowe na święta itp.

Jakie działania i programy kierowane są do pracowników?

W sieci Qubus Hotel dbamy o to, aby każdy pracownik czuł się u nas dobrze . W związku z tym funkcjonuje u nas wiele programów pracowniczych m.in. co roku prowadzimy tzw. badanie satysfakcji, w którym sprawdzamy stopień zadowolenia z pracy. Wprowadziliśmy też system okresowej oceny pracy, system szkoleń na platformie e-learningowej. Pracownicy średniego i wyższego szczebla mogą liczyć na specjalne sesje coachingowe. Pracownicy mogą także uczestniczyć w dedykowanych programach jak: Ołówkowe (dofinansowanie do wyprawek szkolnych) czy Prymus (nagroda dla najlepszych studentów zatrudnionych w Qubus Hotel). Organizowane są również spotkania integracyjne.

Pracownicy 45 plus, czy tacy w ogóle są i jaka jest ich rola w zespołach?

Około 14% naszych pracowników stanowią osoby w wieku 45+. Jest to zatem znaczna grupa naszych pracowników. Dla nas wiek nie ma znaczenia, najbardziej liczy się podejście do pracy, zaangażowanie oraz pozytywne nastawienie.

Budowanie wizerunku pożądanego pracodawcy – jak realizuje, to Qubus Hotel?

Jednym z ważnych elementów jest udział w programie IWKL oraz komunikowanie tego na zewnątrz. Godło jest bowiem bardzo rozpoznawalnym znakiem i świadczy o wysokiej jakości polityki personalnej w danej firmie. Oprócz tego staramy się zapewnić naszym pracownikom bardzo dobre warunki pracy, tak aby byli oni tzw. ambasadorami naszej marki na zewnątrz. Ważne jest dla nas także budowanie efektywnego procesu candidate experience, a przez to budowanie pozytywnego doświadczenia w kontaktach z naszą firmą.

QUBUS HOTEL Management Sp. z o.o. Edyta Goryszewska-Szumska