Jak wzbudzić zaangażowanie i zatrzymać w strukturach firmy przedstawicieli pokolenia Z?

Jak wzbudzić zaangażowanie i zatrzymać w strukturach firmy przedstawicieli pokolenia Z? sxc.hu

Firma marketingowa XYZ zmagała się z problemem wzmożonej rotacji pracowników. Organizacja ze względu na swoją strukturę oraz zadania, współpracowała w dużej mierze z osobami młodymi, przedstawicielami pokolenia Z.

Firma marketingowa XYZ zmagała się z problemem wzmożonej rotacji pracowników. Organizacja ze względu na swoją strukturę oraz zadania, współpracowała w dużej mierze z osobami młodymi, przedstawicielami pokolenia Z. Dla firmy ważne były biegłe poruszanie się w mediach społecznościowych oraz otwartość na nowe technologie. Firma oferowała elastyczny czas pracy, możliwość pracy zdalnej oraz dostęp do najnowszych narzędzi, jednak to z perspektywy kandydata wciąż było za mało. Na przestrzeni pół roku firma zaobserwowała problem wzmożonej rotacji pracowników. Jako jedną z przyczyn wskazywano fakt, że większość osób współpracujących to studenci, którzy przychodzą, aby zdobyć doświadczenie zawodowe, a następnie „idą dalej”. Firmie brakowało pomysłu, w jaki sposób zatrzymać młodych ludzi, którzy odchodzą do konkurencji.

Subskrybuj autora aby czytać dalej

Smart MBC Marta Pabisiak