• Jesteś produktem na rynku pracy – stwórz własną markę!

    Na twoje decyzje zakupowe wpływa to, jak kojarzą ci się produkty. Wybierasz marki, które cię bawią lub konotują się z jakością. To, jaki wizerunek ma dana marka, wpływa na jej sprzedaż. Podobnie jest z rynkiem pracy. W pewnym sensie jesteś „produktem”, który musisz „sprzedać” potencjalnemu pracodawcy, by chciał cię zatrudnić. Aby to zrobić, musisz pracować na własną, silną „markę”.

    Autoprezentacja kantver - Fotolia

    Kreuj swój wizerunek w taki sposób, aby pracodawcy, wpływowe osoby i branża, w której działasz, wyrobiły sobie pozytywną opinię na twój temat. Stanie się marką samą w sobie może poszerzyć twoje horyzonty zawodowe, przyczynić się do awansu, zwiększyć twoją pensję i wypromować cię w branży, w której na co dzień funkcjonujesz, dzięki czemu już nigdy nie będziesz miał problemów ze zdobyciem pracy.

    Oto więc pięć wskazówek, które ci pomogą.

monsterpolska.pl Małgorzata Majewska