Komunikacja przyszłością biznesu? DRUGA EDYCJA IABC/POLAND BUSINESS COMMUNICATION FORUM 2014

Komunikacja przyszłością biznesu? DRUGA EDYCJA IABC/POLAND BUSINESS COMMUNICATION FORUM 2014 stock.xchng

John Rockeffeller powiedział kiedyś, że za umiejętność komunikacji gotów jest zapłacić więcej niż za jakikolwiek inny towar. Dlaczego tak stwierdził, czy rzeczywiście komunikacja jest dla organizacji bezcenna?

Tym  pytaniem Justyna Piesiewicz, Prezes Zarządu IABC Poland, otworzy drugą edycję konferencji Business Communication Forum 2014, poświęconą komunikacji w biznesie.

Konferencja odbędzie się 27 marca br. w Warszawie, w budynku Ufficio Primo. Wydarzenie zainteresuje osoby odpowiedzialne za rozwój biznesu, zarządzanie zepsołem, obsługę klienta czy budowaniem wizerunku –  dyrektorów, kadrę zarządzającą oraz specjalistów od marketingu i PR, a także dziennikarzy, studentów i wykładowców szkół wyższych.  Organizatorem wydarzenia jest polskie przedstawicielstwo IABC – International Association of Business Communicators, jednej z największych na świecie organizacji zrzeszającej liderów, praktyków i ekspertów ds. komunikacji w biznesie.

Ważna, ale nierozumiana

„Z naszych badań wynika, że 93,3% osób zatrudnionych na kierowniczych i specjalistycznych stanowiskach uważa komunikację w biznesie za ważny element strategii organizacji. Jednocześnie tylko 22% właściwie podaje jej zbliżoną definicję, dlatego widzimy ogromną potrzebę prowadzenia dyskusji na ten temat” – mówi Justyna Piesiewicz, Prezes Zarządu, IABC/Poland.  „Pewien brak wiedzy wiąże się także z wyobrażeniem, że jest to synonim Public Relations oraz, że odbywa się ona jedynie pomiędzy dwiema stronami. Przecież w dzisiejszych czasach mamy do czynienia z komunikacją wielostronną, np. w mediach społecznościowych” – dodaje.

Komunikacja w biznesie to nie pojedyncze narzędzie, a cały zbiór działań, wspierających realizację różnorodnych celów biznesowych  - sprzedażowych, rozwojowych, wizerunkowych, finansowych czy pracowniczych. Celem drugiej edycji IABC/Poland Business Communication Forum 2014 jest wskazanie najlepszych metod komunikacji, trendów i standardów obowiązujących na świecie – takich, które bezpośrednio przekładają się na osiągnięcie przewagi konkurencyjnej i założonych celów związanych z rozwojem biznesu. 

Program konferencji

Po powitaniu Justyny Piesiewicz i jej wystąpieniu na temat przyszłości komunikacji w biznesie, pierwszym blokiem tematycznym konferencji będzie komunikacja zewnętrzna. Uczestnicy dowiedzą się, jak przyciągać nowych klientów poprzez odpowiednie strategie działań online. Wezmą także udział w warsztatach na temat skutecznych działań w social media na przykładzie LinkedIn, prowadzonych przez Ewę Betkier (Dyrektor Sprzedaży Business Add Network) oraz Urszulę Martyłę, przedstawicielkę LinkedIn. Blok zakończy wystąpienie Niny Kowalewskiej-Motlik (Prezesa Zarządu New Communications, partnera organizacji Superbrands w Polsce) na temat komunikacji marki.

 Druga część konferencji będzie poświęcona komunikacji wewnętrznej. Dostarczy uczestnikom praktycznej wiedzy na temat różnic między personal a employer brandingiem oraz o tzw. zabójcach firmy i sposobach na ich pokonanie. Podczas trzeciego bloku goście konferencji dowiedzą się, czego można nauczyć się od swoich klientów, jak docierać do nich poprzez wystąpienia publiczne oraz jak przyciągać uwagę za pomocą niestandardowych leadów. Ostatnie wystąpienie, prowadzone przez przedstawiciela Freshmail, poświęcone będzie tajnikom skutecznego mailingu.

Konferencję zakończy panel dyskusyjny SHARK TALK: „Online, tradycyjnie czy w druku - rozmowy o skutecznej komunikacji”. Będzie on okazją do wymiany doświadczeń i opinii prelegentów, uczestników oraz gości specjalnych.

„Dzisiaj liderzy są oceniani nie tylko na podstawie osiąganych wyników, ale również jakości komunikacji z zespołem, otwartości i przejrzystości, dostępności oraz elastyczności. Efektywna komunikacja postrzegana jest na świecie jako jedno z najistotniejszych działań wpływających
na sukces organizacji, a także zrealizowanie celów biznesowych – czy tak jest również w Polsce? Wierzę, że konferencja dostarczy inspirujących odpowiedzi na to i wiele innych pytań” – zachęca Justyna Piesiewicz.

Szczegółowe informacje na temat programu, prelegentów i warunków uczestnictwa w konferencji znajdują się na stronie internetowej www.bucom2014.iabcpoland.pl

Platynowy Partner: BUSINESS AND NETWORK (BAN), Złoty Partner: Zebza, Partnerzy: BNI Polska, GetFound, Freshmail, Vision Consulting Group, LiknedIn, SALESmanago, Speakerslair, Patroni: Fundacja Przedsiębiorczości Kobiet, Nowoczesna Firma, Biznespolska.pl, Stowarzyszenie Interim Managerów, HRNews, Retail360.pl, Retail Trends Polska

 O IABC Poland

Międzynarodowe Stowarzyszenie Ekspertów ds. Komunikacji w Biznesie Polska (IABC/Poland)
to polskie przedstawicielstwo globalnej organizacji non-profit: The International Association
of Business Communicators (IABC). Organizacja aktywnie działa i komentuje rynek od 1970 r.

W swoich szeregach skupia ponad 16,000 ekspertów z 80 krajów. IABC dostarcza wiedzę, umożliwia dostęp do informacji i najnowszych analiz oraz raportów z całego świata na temat szeroko pojętej komunikacji w biznesie. Filozofią IABC jest hasło Be Heard® – Partnerzy i Członkowie IABC zyskują wiarygodność w swojej dziedzinie oraz mają możliwość dołączenia do sieci ekspertów wcielających w życie innowacyjne rozwiązania strategicznego zarządzania firmą.

***

Dodatkowe informacje:

Justyna Piesiewicz
Prezes Zarządu, IABC/Poland

tel.: +48 602 788 880

e-mail: justyna.piesiewicz@iabcpoland.pl

www.iabcpoland.pl

 

Agata Robińska

Public Relations Manager

Vision Consulting Group

tel./fax: +48 61 826 93 06

kom.: +48 664 462 928

e-mail: arobinska@vcg.pl

www.vcg.pl