• 10 wskazówek: czego unikać w e-mail marketingu

    1. Potencjalni subskrybenci mają problem ze znalezieniem formularza zapisu na newsletter

    Planowanie kariery

    Osoby zainteresowane subskrypcją newslettera szukają możliwości rejestracji najczęściej na głównej stronie internetowej firmy. Zwykle przekierowanie do formularza czy też prosty Call-to-Action zamieszczone są w jej górnej sekcji (headerze), bądź w części dolnej (stopce). Użytkownicy mogą również skorzystać z funkcji „Szukaj” albo wykorzystać Mapę strony internetowej, pod warunkiem, że jest taka możliwość oraz jest on na tyle wytrwały i zdeterminowany, aby dotrzeć w ten sposób do formularza zapisu.

    Rada: Zawsze pamiętaj o odpowiednio widocznym miejscu rejestracji na newsletter. Najlepiej będzie, jeśli potencjalny subskrybent będzie mógł dokonać subskrypcji z poziomu każdej podstrony – nigdy przecież nie wiadomo, która część oferty przedstawionej na stronie Internetowej go do tego zachęci. Ważne jest, aby firma sama nie stwarzała ku temu barier.

optivo Marek Włodarczyk