140 Media polskim partnerem Twittera w sprzedaży reklam

140 Media polskim partnerem Twittera w sprzedaży reklam Twitter

Twitter wybrał partnera, który rozpocznie sprzedaż reklamy w tym medium w Polsce – firmę 140 Media.

Dzięki temu polskie marki i agencje marketingowe będą mogły ściśle współpracować z lokalnym zespołem i w pełni wykorzystywać potencjał Twittera.

Twitter posiada ponad 255 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie i jest wykorzystywany przez marki na całym świecie, zarówno do wzmacniania relacji z dotychczasowymi klientami, jak i pozyskiwania nowych.

– Za sprawą 500 milionów wiadomości wysyłanych dziennie, Twitter jest platformą służącą dyskusji – zarówno z przyjacielem, jak i z nieznajomym z drugiego końca świata. To również miejsce, do którego ludzie trafiają, by w czasie rzeczywistym dowiedzieć się co słychać. Wszystko to sprawia, że nie ma lepszego miejsca dla marek na bezpośrednią interakcję z klientami – mówi Ali Jafari, vice president of direct sales for EMEA.

Trzech na pięciu użytkowników Twittera śledzi przynajmniej jedną markę.* Ponadto, 76 procent korzysta z platformy za pomocą urządzeń przenośnych, co daje reklamodawcom doskonałą możliwość dotarcia również do osób będących poza domem, dokładnie w momencie kiedy przekaz jest najbardziej istotny. W rzeczywistości, jedna na pięć osób odwiedzających markę na Twitterze, dokonała zakupu produktu lub usługi.*

Nawiązanie przez Twittera współpracy ze 140 Media umożliwia markom w Polsce pełny dostęp do produktów, usług i wsparcia, jakie oferuje Twitter.

– Ludzie w całej Polsce używają Twittera, by mieć kontakt z tym, co ich interesuje – od drużyn sportowych, poprzez miasta, muzyków, aż po marki. Zapewnia to kontekst umożliwiający połączenie przekazu reklamowego z zainteresowaniami klientów. Poprzez targetowanie rozmów na Twitterze oraz interakcje w oparciu o zainteresowania, marki mają możliwość budowania społeczności, opowiadania swojej historii oraz zwiększania lojalności, a co za tym idzie, wzrostu przekierowań i sprzedaży – mówi Rafał Janik, CEO w 140 Media.

*Na podstawie badań Nielsen na próbie 1 400 użytkowników Twittera w Wielkiej Brytanii.

Trzy podstawowe formaty reklamowe na Twitterze:

  • Tweety Promowane (Promoted Tweets) – standardowe tweety, jednak z dodatkową korzyścią dotarcia do zarówno obecnych, jak również potencjalnych śledzących, którzy mogą być zainteresowani danym profilem.
  • Konta Promowane (Promoted Accounts) – konta, budujące aktywną społeczność specjalistów i influencerów, którą można zaangażować na bieżąco.
  • Trendy Promowane (Promoted Trends) – aktualne, gorące tematy na Twitterze. Ponieważ są umieszczane w widocznym miejscu obok osi czasu użytkownika, docierają do szerokiej publiczności.

Twitter zapewnia również usługi analityczne dla marek i agencji dzięki narzędziu Ad Products, które śledzi aktywność reklamową, zachowanie klienta i optymalizuje kampanię tak, aby osiągała jak najlepsze wyniki.

Więcej rozwiązań Twittera dedykowanych biznesowi a także cenne wskazówki na temat wykorzystywania obecności marki w pełni, znajduje się na stronie: business.twitter.com.

Twitter w liczbach

  • Twitter ma ponad 255 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie na całym świecie.
  • Każdego dnia wysyłanych jest 500 milionów tweetów.
  • Od momentu powstania serwisu w 2006 roku, wysłanych zostało ponad 300 miliardów tweetów.
  • 78% aktywnych użytkowników Twittera korzysta z urządzeń mobilnych,
  • Twitter funkcjonuje w 35 językach.
  • 77% profili na Twitterze założono poza USA.
  • Tysiące reklamodawców korzystają z produktów reklamowych Twittera.
  • Ponad 40 milionów użytkowników na całym świecie używa aplikacji Vine.
  • Vine jest dostępny w 20 językach – na komputerach, a także na urządzeniach mobilnych w systemach operacyjnych iOS, Android i Windows Phone.

Personal PR Sp. z o.o.