• 3 miejsca, w których dotrzesz latem do klientów dzięki wi-fi

    Okres wakacyjny w pełni, więc w wielu branżach trwa właśnie sezon ogórkowy. W miastach coraz trudniej spotkać potencjalnych klientów. Warto, aby marki zastanowiły się, gdzie latem są ich grupy docelowe i wyruszyły w podróż za nimi.

    Pobierz grafikę Twitter.com

    Letni czas beztroski to doskonały moment na to, by zafundować odbiorcom pozytywne doświadczenia nawiązujące do kontekstu miejsca i czasu, w jakim się znajdują. Marki, które wychodzą na przeciw swoim klientom, wchodzą z nimi w interakcję i zapewniają przy tym rozrywkę, są lepiej postrzegane i budzą dobre skojarzenia.

    Przez cały rok publiczne wi-fi jest wykorzystywane przez użytkowników do różnych celów: wysyłania e-maili, pracy, wyszukiwania informacji, zakupów, kontaktu ze znajomymi, sprawdzania portali społecznościowych i rozrywki. Latem kolejność się odwraca – wi-fi służy najczęściej do tych ostatnich. Warto to sobie uświadomić i odpowiednio wykorzystać marketing wi-fi w kontekstowej komunikacji z odbiorcami.

    Najważniejsze pytanie jednak brzmi – gdzie szukać odbiorców?

JustWIFI Antonina Zarakowska