• 3 miejsca, w których dotrzesz latem do klientów dzięki wi-fi

    1. Środki transportu

    olly - Fotolia olly - Fotolia

    Pociągi, autobusy, dworce oraz lotniska – to miejsca, w których odbiorcy, zwłaszcza w okresie wakacyjnym, spędzają dużo czasu. Często czas ten chcą zapełnić surfując w Internecie. Darmowe wi-fi w tej sytuacji będzie przez użytkowników więcej niż pożądane. Mając pełną uwagę odbiorców, warto zaproponować im, zarówno w momencie łączenia się z siecią, jak w trakcie trwania sesji atrakcyjne kreacje reklamowe – podczas podróży pasażerowie mają dużo czasu wolnego i z wiekszym zainteresowaniam zapoznają się z reklamami.

    Marketing wi-fi w środkach transportu, dworcach czy lotniskach sprawdzi się w przypadku wszelkich usług, które będą potrzebne podróżnym po przybyciu na miejsce. Mogą to być zarówno korporacje taksówkarskie, wypożyczalnie samochodów, marki kosmetyczne, portale bookingowe czy prognozy pogody. Świetnym działaniem marketingowym jest również promocja na wi-fi atrakcji i wydarzeń zapewnianych przez turystyczne miasta.

JustWIFI Antonina Zarakowska