• 5 narzędzi smart e-commerce menedżera

    Osobom niewtajemniczonym sprzedaż internetowa może wydawać się czymś łatwym i niewymagającym dużego wysiłku. I rzeczywiście stworzenie e-sklepu można zlecić specjalistom, to nie jest trudne. Jednak co dalej?

    Pobierz grafikę shutterstock

    Kupujący nie pojawią się przecież wraz z pierwszym dniem działalność. To zadaniem e-commerce managera jest dotrzeć do klientów różnymi kanałami. Dlatego ważne jest korzystanie z wszelkich narzędzi, które pośrednio i bezpośrednio ułatwią osiągnięcie celów sprzedażowych. E-commerce manager musi wziąć pod uwagę takie aspekty jak: współpraca z kontrahentami, analityka, marketing czy user experience. Nie da się ukryć, że powinien mieć on wiedzę i umiejętności z różnych dziedzin: promocja, sprzedaż, podstawy języków programowania czy obsługa pakietów graficznych.

    Na szczęście dla e-commerce managera rynek obfituje w narzędzia i programy, które ułatwiają pracę i osiąganie lepszych wyników. Jedne są bardziej skuteczne, inne mniej, ale wśród nich jest złota piątka, bez której trudno mówić o pracy e-commerce managera.

Feedink Monika Sumorek