• 6 zasad zdrowej firmy – jak zadbać o pracowników?

    Utrata pracy materiały PR
    Aż 85 procent (Raport Bupa 2015) pracowników uważa, że to właśnie pracodawca jest odpowiedzialny za ich zdrowie i dobre samopoczucie. Co ważniejsze, 30 procent (Raport ICM Research, kwiecień2014) deklaruje, że odejdzie z firmy, jeśli szef nie zatroszczy się należycie o well-being w miejscu pracy. Jak stworzyć zdrową firmę, przyjazną pracownikom i generującą zyski?

    Utrata pracy materiały PR

    Według Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) zdrowie to stan dobrego samopoczucia fizycznego, psychicznego i społecznego. Oznacza to między innymi: odporność na choroby i dolegliwości, zdolność radzenia sobie z problemami i stresem, sprawność fizyczną i intelektualną, zdolność wypełniania ról życiowych i zawodowych, witalność oraz równowagę i harmonię psychiczną.

    Nie jest to tak skomplikowane jakby się mogło wydawać. Oto 6 praktycznych zasad, którymi powinien kierować się pracodawca przy tworzeniu zdrowej firmy.

Sodexo Polska Sp. z o.o. Magdalena Słomczewska-Klimiuk