8 zasad profesjonalnej rozmowy telefonicznej

8 zasad profesjonalnej rozmowy telefonicznej Fotolia

...czyli jak zrobić dobre wrażenie przez telefon

Bez względu na to czy rozmawiasz przez telefon z jedną osobą, czy jesteś uczestnikiem telekonferencji powinieneś zawsze zostawić po sobie dobre wrażenia. Profesjonalna rozmowa telefoniczna to nie tylko wymiana komunikatów werbalnych mających prowadzić do ustalenia pewnych kwestii, to także często wstęp do dalszych interakcji z daną osobą i zwykle od jej powodzenia zależy czy przyszły kontakt w ogóle nastąpi, a jeśli tak jaka będzie jego jakość.

Subskrybuj autora aby czytać dalej

Image Experts-kreowanie wizerunku Karolina Sochaj

Dalej

x

11 komentarzy

Nie udało się dodać komentarza, spróbuj ponownie za chwilę

Komentarz powinien być dłuższy niż 5 znaków

Prosze wprowadzić prawidłowy adres e-mail

Nick powinien być dłuższy niż 4 znaki

  • Franciszek Staniszewski Franciszek Staniszewski

    Bardzo przydatny tekst, bo o telefonowaniu w biznesie nigdy dość. W małych biznesach większość rozmów telefonicznych, których celem jest zdobycie nowego Klienta, to tzw. zimne telefony - z ang. cold calling. Nie lubimy takich telefonów - zarówno Klienci, jak też dzwoniący. Telefonowanie na zimno cechuje mała skuteczność, stąd też rozwój kompetencji w tym obszarze jest jak najbardziej wskazany. Na swoim blogu wskazuję cztery sytuacje, w których warto i należy dzwonić na zimno. Zapraszam do lektury: http://www.franciszekstaniszewski.pl/cold-calling/

    2014-07-13 01:47:01

    Oceniono 0 razy

    x

    Odpisz na ten komentarz

  • Franciszek Staniszewski Franciszek Staniszewski

    Bardzo przydatny tekst, bo o telefonowaniu w biznesie nigdy dość. W małych biznesach większość rozmów telefonicznych, których celem jest zdobycie nowego Klienta, to tzw. zimne telefony - z ang. cold colling. Nie lubimy takich telefonów - zarówno Klienci, jak też dzwoniący. Telefonowanie na zimno cechuje mała skuteczność, stąd też rozwój kompetencji w tym obszarze jest jak najbardziej wskazany. Na swoim blogu wskazuję cztery sytuacje, w których warto i należy dzwonić na zimno. Zapraszam do lektury: http://www.franciszekstaniszewski.pl/cold-colling/

    2014-07-12 10:48:49

    Oceniono 0 razy

    x

    Odpisz na ten komentarz

  • Franciszek Staniszewski Franciszek Staniszewski

    Bardzo przydatny tekst, bo o telefonowaniu w biznesie nigdy dość. W małych biznesach większość rozmów telefonicznych, których celem jest zdobycie nowego Klienta, to tzw. zimne telefony - z ang. cold colling. Nie lubimy takich telefonów - zarówno Klienci, jak też dzwoniący. Telefonowanie na zimno cechuje mała skuteczność, stąd też rozwój kompetencji w tym obszarze jest jak najbardziej wskazany. Na swoim blogu cztery sytuacje, w których warto i należy dzwonić na zimno. Zapraszam do lektury: http://www.franciszekstaniszewski.pl/cold-colling/

    2014-07-12 10:47:48

    Oceniono 0 razy

    x

    Odpisz na ten komentarz

  • Hubert Hubert

    W czym mogę pomóc? W spłacie raty kredytu. - Dobrze, że nazwa firmy jest przed imieniem i nazwiskiem. Przepraszam ale strasznie mnie irytuje zwrot "w czym mogę pomóc?" na początku rozmowy.

    2014-02-06 00:55:30

    Oceniono 0 razy

    x

    Odpisz na ten komentarz

  • nina2 nina2

    gdyby ktoś witał mnie tak długim tekstem jak: "

    2011-03-14 12:05:48

    Oceniono 1 razy

    1
    x

    Odpisz na ten komentarz

  • nina2 nina2

    kochana redakcjo ucięło mi komentarz po wstawieniu cudzysłowa;-(

    2011-03-14 12:07:13

    Oceniono 2 razy

    1 1
    x

    Odpisz na ten komentarz

  • redakcja nf.pl redakcja nf.pl

    Faktycznie ucina po tym znaku, zajmiemy się problemem. Dzięki nino.

    2011-03-14 12:21:56

    Oceniono 0 razy

    x

    Odpisz na ten komentarz

  • nina2 nina2

    więc dodam raz jeszcze: gdyby ktoś mnie witał takim tekstem , cytuję:

    2011-03-14 13:40:30

    Oceniono 2 razy

    1 1
    x

    Odpisz na ten komentarz

  • Michał L Michał L

    Pani Karolino, piękna z Pani kobieta, zdjęcie naprawdę robi wrażenie. Co do tekstu, rzeczywiście porusza kilka podstawowych kwestii, dziękuję za prezentację wiedzy, roześlę do swoich pracowników. Mam nadzieję, że podzieli się Pani jeszcze z nami swoimi spostrzeżeniami bo czyta się całkiem fajnie i ogląda ;)

    2011-03-14 22:34:09

    Oceniono 0 razy

    x

    Odpisz na ten komentarz

  • edyta czerwińska edyta czerwińska

    Drodzy Państwo coraz częściej spotykam się z opinią że zwrot - w czym mogę pomóc - jest czarnym zwrotem odchodzącym do lamusa - osobiście nie akceptuję go prywatnie i równie trudno mi go stosować zawodowo . Nie uczmy tego ludzi na salach szkoleniowych . Nie wpisujmy w ZASADY czegoś co budzi sprzeciw wewnętrzny bo nigdy nie będziemy wiarygodni i skuteczni na poziomie przekonywania. Ps uwielbiam zasady- uśmiechnij się do telefonu;)

    2011-03-16 20:15:54

    Oceniono 1 razy

    1
    x

    Odpisz na ten komentarz

  • Sebby Sebby

    Temat jak zawsze aktualny, choć często bagatelizowany. Dobre przygotowanie się do rozmowy telefonicznej to podstawa sukcesu. A żeby dobrze się do niej przygotować powinieneś pamiętać o kilku najważniejszych rzeczach, które pozwolą rozwinąć Ci skrzydła, niezależnie od tego czy jesteś już doświadczonym sprzedawcą, czy stawiasz dopiero swe pierwsze kroki na tym polu. Dalsze wskazówki znajdziesz na: http://www.sebby.pl/?p=56

    2013-06-22 23:12:59

    Oceniono 0 razy

    x

    Odpisz na ten komentarz