Aplikacje mobilne w biznesie – nowa jakość pracy!

Aplikacje mobilne w biznesie – nowa jakość pracy! dotplay

Aplikacje mobilne to odpowiedź na potrzebę zwiększenia efektywności Twojej firmy. Ich zastosowanie zapewnia niezawodną kontrolę nad codziennymi aspektami funkcjonowania przedsiębiorstwa, a także jest gwarancją najlepszych wyników.

Firmy na całym świecie wykorzystują nowe technologie w swojej codziennej pracy. Są to zarówno wielkie korporacje, jak i mniejsze firmy, nawet te działające wyłącznie na rynkach lokalnych. Bez względu jednak na wielkość przedsiębiorstwa, czy obszar na jakim działa, celem każdego jest zwiększenie przewag konkurencyjnych, a także oszczędność czasu i pieniędzy. Jest wiele kwestii, które mają na to wpływ, a wdrożenie aplikacji mobilnej to z pewnością doskonałe narzędzie, aby to osiągnąć.

Aplikacje mobilne dla każdego?

Branża finansowa, medyczna, gastronomia, handel, a także transport i logistyka to tylko niektóre obszary, gdzie aplikacje mobilne dostarczają wygodnych i bezpiecznych rozwiązań dla biznesu. Aby firmy w pełni mogły cieszyć się z korzyści płynących z ich zastosowania, powinny mieć rozwiązania dedykowane, stworzone w odpowiedzi na ich indywidualne potrzeby.

Dlatego też w ostatnich latach proces tworzenia aplikacji uległ zmianie, pozwalając, aby to użytkownik, a nie system był najważniejszy. Dzięki temu ostateczny produkt jest ściśle dostosowany do specyfiki pracy i zakresu działań na konkretnym stanowisku, i jest odpowiedzią na wszystkie jego potrzeby. Takie rozwiązania stosują tylko najlepsze firmy, dostarczające rozwiązania mobilne we współpracy z integratorami wdrażającymi je u klienta. Wynikiem wnikliwej analizy, dbałości o najmniejszy nawet szczegół oraz umiejętnego prowadzenia dialogu jest funkcjonalny, spójny projekt. Interfejs aplikacji jest dostosowany do zakresu obowiązków danej osoby oraz pełnionej przez nią funkcji w przedsiębiorstwie. Wszyscy pracownicy działają na tym samym centralnym systemie, ale widzą tylko odpowiednie dla nich funkcje, co pozwala im na natychmiastowe i wygodne reagowanie na zmiany i możliwość rozwiązywania problemów na bieżąco.

– Wcześniejsze podejście do procesu tworzenia aplikacji zakładało stworzenie całego projektu na podstawie przeprowadzonej analizy, bez konsultowania go na poszczególnych etapach z klientem i dostosowywania na bieżąco w odniesieniu do jego uwag. Był to proces długotrwały, a jego efekty często niezadawalające. Teraz klienci już po kilku tygodniach dostają pierwsze moduły aplikacji testowej, a wszystkie zmiany są dość szybko wprowadzane, co pozwala na przejście do kolejnych etapów i następnych funkcji. Przyszły użytkownik cały czas wie, co się dzieje w projekcie, może bezzwłocznie reagować na wprowadzane zmiany, a właśnie takie podejście i model współpracy gwarantuje wspólny sukces – mówi Wojciech Gargul, kierownik Handlowy Pionu Rozwiązań Mobilnych w INNERGO Systems.

Przygotuj się na mobilne korzyści!

Stały dostęp do danych firmy oraz nieograniczona możliwość komunikacji z pracownikami, to gwarancja usprawnienia realizowanych procesów. Oszczędność czasu, kontrola efektywności pracy, usprawnienie procedur, czy podniesienie jakości obsługi, to jedne z pierwszych korzyści, które kadra zarządzająca przedsiębiorstwem dostrzeże po wprowadzeniu takich rozwiązań u siebie. Pracownicy natomiast, niemal od razu docenią wygodę, funkcjonalność oraz dużą łatwość w osiąganiu stawianych im celów. Aplikacja mobilna pozwoli przedstawicielowi handlowemu w ciągu kilku minut po spotkaniu z klientem, sprawdzić stany magazynowe, złożyć zamówienie, uzgodnić z przełożonym wysokość rabatów, wystawić fakturę oraz zaplanować kolejne spotkania. Aplikacje mobilne to także szereg udogodnień wpływających na zdecydowaną poprawę obsługi klienta, a co za tym idzie jego zadowolenie i wzrost konkurencyjności firmy, co w sposób bezpośredni przełoży się na generowanie większych obrotów.

Firmy, które postawiły na innowacyjne, mobilne rozwiązania już osiągają kolejne sukcesy, minimalizując czas pracy, a maksymalizując swoje zyski. Takie przedsiębiorstwa są odbierane przez klientów jako nowoczesne, rozwijające się, stawiające na ciągły rozwój, a tym samym umacniające swoją pozycję w branży, podnosząc konkurencyjność. Kadra zarządzająca patrząc na osiągane efekty uznaje, że strach przed zmianami spowodowany serią przyzwyczajeń, to tylko nic nieznaczące obawy.

Tomasz Zagól