Co powinno się znaleźć na Twojej stronie?

Co powinno się znaleźć na Twojej stronie? Image courtesy of Salvatore Vuono/ FreeDigitalPhotos.net

Decydując się na umieszczenie w Internecie strony Twojej firmy, musisz zadbać o to, by była ona czytelna dla użytkowników, zawierała wszystkie niezbędne informacje, a także była odpowiednio skonstruowana, by zapewnić efekt marketingowy.

Twoja strona musi być wypełniona taką treścią skomponowaną odpowiednio graficznie, która zatrzyma klientów i skłoni ich do zamówienia lub zakupu oferowanego towaru lub usługi.

Najważniejsze informacje

Na Twojej stronie Internetowej przede wszystkim powinny znaleźć się podstawowe informacje dotyczące tego, jakie zakres usług oferujesz, jakie są terminy wykonania usług, dane teleadresowe firmy z numerem faksu i telefonu. Doskonałe wrażenie robi umieszczenie na stronie zdjęć - może to być np. Twoje zdjęcie, a także fotografie Twoich pracowników. Możesz także opisać materiały używane przy wykonywaniu usług budowlanych lub budowlano-remontowych, podkreślając ich walory, jak np. trwałość, jakość, kolorystykę, ekologiczność itp.

Podstawowe mechanizmy

Podstawowymi mechanizmami, które należy wykorzystać na Twojej stronie Internetowej, a których zadaniem będzie zmaksymalizowanie efektu marketingowego, będą:

Poczta elektroniczna

Dzięki poczcie elektronicznej będziesz mógł się komunikować ze swoimi klientami, przyjmować zlecenia, reklamacje oraz udzielać wyjaśnień. Dzięki odpowiednim mechanizmom i możliwości logowania się w serwisie, będziesz mógł budować bazę kliencka, co umożliwi Tobie wysyłanie do zalogowanych w bazie klientów informacji, propozycji i reklam związanych z Twoją działalnością - w formie newslettera.

Warto zadbać o dodawanie nowych treści. Jako fachowiec w branży posiadasz nieocenioną wiedzę praktyczna, dotyczącą skutecznych metod działania i używanych w branży materiałów. Warto, abyś na swojej stronie uruchomił dział "porady" i umieścił tam kilka krótkich artykułów poradniczych, dotyczących prostych remontów. Możesz takie porady także przesyłać za pomocą newslettera. Możesz także (o czym więcej w serwisie e-biznes) umieszczać w sieci krótkie filmiki z praktycznymi poradami dotyczącymi remontów, oczywiście zakończone informacją o Twojej firmie. Takie działania pomogą budować ci markę firmy, a także utrwalać jej wizerunek, jako dostawcy profesjonalnie wykonywanych usług budowlanych (budowlano-remontowych).

E-wizytówka

Jeżeli chcesz zaistnieć w Internecie, a nie interesuje Cię stworzenie odpowiedniej strony internetowej, możesz skorzystać z najprostszej formy strony www, jaką jest e-wizytówka. Jest to strona, na której znajduje się informacja dot. firmy, jej produktów oraz dane teleadresowe. Z praktyki wiadomo, że e-wiztówki często przygotowywane są sposób amatorski i mają odpychający wygląd, nie mówiąc o ewidentnych błędach czy brakach. Dlatego też, jeżeli nie mamy odpowiednich umiejętności, warto poprosić profesjonalnego grafika o przygotowanie e-wizytówki dla naszej firmy i zadbać również o nią od strony oprogramowania - także po to, by była odpowiednio pozycjonowana.

Podobne artykuły:


Nowoczesna Firma S.A. Ryszard Jórczak