Co zrobić żeby nie zostać uznanym za spamera?

Co zrobić żeby nie zostać uznanym za spamera? sxc.hu

Ponad 80 proc. klientów ocenia dobrze skonstruowane newslettery jako przydatne i chętnie z nich korzysta. Jak więc skonstruować newsletter, który spełni oczekiwania użytkowników i nie trafi do skrzynki spam?

Pierwszym krokiem do nie bycia uznanym za spamera jest nie bycie spamerem. Za tą, jak się wydaje, dość prostą i absurdalną poradą kryje się podstawa profesjonalnego newslettera – nie możemy go wysyłać osobom, które same się na niego nie zapisały. Przed każdym działaniem musimy uzyskać zgodę klienta. Jeśli jej nie dostaliśmy to z dużym prawdopodobieństwem możemy przewidzieć, że umieści nas w skrzynce spam. Zirytowanie klienta to jedna z krótszych dróg do stracenia go, nie możemy nic robić bez jego zgody. Z tego samego powodu rezygnacja z newslettera dla już zapisanych użytkowników powinna być prosta i intuicyjna. To, że adresat nie chce już dostawać naszych wiadomości nie oznacza, że przestanie być naszym klientem. Jeśli jednak dalej będziemy wysyłać mu niechciane treści to z całą pewnością już nim nie będzie.

Subskrybuj autora aby czytać dalej

SalesBee Agata Lejman