Coaching sprzedawców – jak obudzić potencjał u zwykłych handlowców

Coaching sprzedawców – jak obudzić potencjał u zwykłych handlowców materiał PR

Do podstawowych zadań kierownika sprzedaży należy zwiększenie wydajności zespołu i zadbanie o to, by wykorzystał on maksimum swoich możliwości.

Do podstawowych zadań kierownika sprzedaży należy zwiększenie wydajności zespołu i zadbanie o to, by wykorzystał on maksimum swoich możliwości. Dzięki temu dział sprzedaży osiąga oczekiwane wyniki, wzrasta morale pracowników, maleje ryzyko rotacji kadrowych. Jednym ze sposobów poprawy wydajności są działania rozwojowe. Co w sytuacji, gdy ich efekty nie są zadowalające? Co zrobić, gdy kolejne szkolenia nie przynoszą oczekiwanego rezultatu? Warto rozważyć zastosowanie coachingu operacyjnego.

Subskrybuj autora aby czytać dalej

Vidi - Centrum Rozwoju Kadr Marek Waśkiewicz