Codzienna opieka nad stroną

Codzienna opieka nad stroną www.sxc.hu

Przygotowując informacje na swoją stronę musisz pamiętać o tym, aby bogactwo treści było równoważne bogactwu oferowanych produktów. Musisz także zadba, by wszystko, o czym piszesz w artykułach poradniczych, jako usługa było dostępne w twojej ofercie.

Strona internetowa powinna przyciągać internautów nie tylko doskonałą grafiką i funkcjonalnościami. Musi także przyciągać informacjami, które są nie tylko ważne dla odwiedzających, ale także regularnie aktualizowane lub zmieniane, tak, aby strona cały czas była w stanie "dynamicznej, przykuwającej uwagę zmiany".

Statyczna strona, na której obecne są wciąż te same elementy graficzne oraz te same informacje po jakimś czasie przestaje interesować użytkowników. Internauci poszukują coraz to nowych produktów i informacji. dlatego, nawet jeżeli nie jest to strona stricte informacyjna, ale np. strona sklepu internetowego jakiejkolwiek branży, warto, abyś zadbał o jej uatrakcyjnienie. Zwróć uwagę, że firmy np. oferujące zabawki czy produkty spożywcze często na swych stronach umieszczają np. proste i dowcipne gry związane tematycznie z ofertą sklepu. Z jednej strony taki zabieg podnosi atrakcyjność samego serwisu, a z drugiej powoduje pozytywne  "wdrukowywanie się"  marki lub produktu danej marki.

Codziennie w sklepie

Podobną funkcję spełniają teksty poradnikowe, atrakcyjne teksty pokrewne (np. na stronie sklepu z akcesoriami samochodowymi można umieścić podserwis z ciekawostkami motoryzacyjnymi). Bardzo ważne jest, aby taki podserwis, galeria itp. był często zmieniany lub aktualizowany. Ideałem jest codzienna podmiana. dzięki temu taka strona może być odwiedzana codziennie przez amatorów motoryzacji. Jednocześnie (zgodnie z jedną z zasadą działania umysłu) powstaje bardzo duże prawdopodobieństwo, że internauta korzystający z tegoż serwisu w razie potrzeby zakupu akcesoriów motoryzacyjnych w pierwszym rzędzie będzie ich szukał na odwiedzanej co dziennie stronie.

W przypadku stron informacyjnych codzienna wymiana contentu, a przynajmniej newsów na stronie głównej, jest koniecznością. Wiedzą o tym m.in. wydawcy papierowych miesięczników i periodyków o rzadszej częstotliwości wydawania, oferując na swoich stronach internetowych codziennie nowe informacje - w oparciu o materiały agencyjne, firmowe i własne.

Musisz pamiętać, że ludzie fascynujący się jakimiś tematami ze względów zawodowych, ze względu na swoje hobby lub z powodów osobistych itd. mając możliwość co dziennego pogłębiania wiedzy i kontaktu z interesująca ich tematyką, będą szukać stron oferujących dużo profesjonalnych i zrozumiałych artykułów (porad, informacji), a znalazłszy taką stronę lub serwis, najprawdopodobniej pozostaną jej wierni i będą często ją odwiedzać.

Tematy i produkty

Przygotowując atrakcyjne informacje na swoją stronę musisz pamiętać o tym, aby bogactwo treści było równoważne bogactwu oferowanych produktów. Na przykład, prowadząc sklep internetowy dla majsterkowiczów, na stronach którego znajdują się artykuły poradnikowe opisujące różne rodzaje klejów i sposoby ich użycia, musisz te kleje mieć w swojej ofercie,m a np. same nazwy klejów powinny być podlinkowane do odpowiedniego miejsca w sklepie, aby można było od razu je zakupić, bez cofania się na strony ofertowe.

Podobnie rzecz się ma np. gdy oferujesz usługi z jakiejś branży i posiadasz instruktażowe zdjęcia oraz artykuły poradnicze na stronie. Musisz także zadbać o to, by wszystko to, o czym piszesz w artykułach poradniczych, jako usługa było dostępne w twojej ofercie.

xxx