Czy wiesz ile możesz stracić na złej obsłudze klienta?

Czy wiesz ile możesz stracić na złej obsłudze klienta? Tandguladze/Wikimedia Commons

Roczna rezygnacja z dostawców usług / produktów lub z ich zakupu może dotyczyć aż 5,6 mln dorosłych Polaków. Rezygnacje te wiążą się z rocznymi kosztami rzędu 5,2 mld złotych.

Należy przy tym pamiętać, że koszty te obejmują jedenaście branż poddanych badaniu. Badania przeprowadzone przez PBS na zlecenie Obserwatorium Zarządzania pokazują, że istnieje wyraźna relacja między jakością obsługi klienta a dochodowością. Kiedy poprawia się jakość relacji z klientem, poprawiają się również wyniki finansowe firmy – zarówno jeśli chodzi o przychody, jak i zysk netto. 

Jeżeli zastanawiasz się:

    • Skąd biorą się Twoi klienci?
    • Co może klient?
    • Jak wykorzystać wiedzę o swoich klientach?
    • Jakie są konsekwencje decyzji klientów dla Twojej firmy?
    • Ile tracisz na złej obsłudze klienta?

Koniecznie obejrzyj co na ten temat mówi ekspert i badacz, Rafał Klepacz, który odpowie na jedno z najważniejszych pytań nurtujących osoby zarządzające obsługą klienta! OBEJRZYJ FILM

  • Rafał Klepacz od 10 lat w branży badawczej koordynuje projekty jakościowe i ilościowe. Szczególnie zainteresowany kwestiami związanymi z consumer experience, w tym badaniami marki, satysfakcji, wizerunku, zwyczajów i zachowań konsumenckich. Specjalizuje się w badaniu firm usługowych, w tym w szczególności z sektora finansów oraz firm FMCG. Dużą część doświadczenia badawczego stanowią badania opinii i społeczne świadczone dla sektora pozarządowego oraz instytucji naukowych. Absolwent socjologii na Uniwersytecie Warszawskim i studiów z zakresu psychologii społecznej w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie.     

Pozostając w temacie obsługi klienta, zapraszamy na Forum Dyrektorów Obsługi Klienta. To jedno z największych i najbardziej prestiżowych spotkań, którego celem jest strategiczne spojrzenie na klienta, odbędzie się już 9-10 czerwca 2014 w Warszawie. Podczas Konferencji zaproszeni praktycy skupią się na wskazaniu dobrych praktyk w zakresie strategii obsługi klienta, pomysłów w zakresie jakości obsługi, utrzymania, retencji, ale również budowania lojalności.     

Pobierz program

Zgłoszenie online

Podobne artykuły: