DHL Parcel wspiera ekspansję polskich e-sklepów na rynki Europy

DHL Parcel wspiera ekspansję polskich e-sklepów na rynki Europy NF.pl

Nowa oferta na przesyłki międzynarodowe do 28 krajów Europy, wiedza o zwyczajach lokalnych odbiorców i elastyczne sposoby nadań – tak DHL Parcel wspiera polskie e-sklepy w ekspansji zagranicznej.

Znalezienie internetowego nabywcy i przeprowadzenie transakcji sprzedaży to dla e-sklepów, działających na europejskim rynku, dopiero połowa sukcesu. Pozostaje jeszcze skuteczne doręczanie zakupów, najlepiej już za pierwszym razem.

W celu wsparcia polskich przedsiębiorców, DHL Parcel wprowadził nową ofertę na przesyłki międzynarodowe. Zakłada ona, co najmniej, 27 proc. zniżki na wysyłkę paczek do każdego z 28 krajów Europy dla tych klientów, którzy podpiszą umowę w kwietniu 2017 r. Warunkiem jest minimalny wolumen miesięczny, wynoszący pięć paczek. Dla Cypru i Malty rabat wynosi 10 proc.

DHL Parcel podzielił się także wiedzą o zwyczajach lokalnych odbiorców przesyłek. Rozumiemy i szanujemy ich zachowania, dlatego dostosowaliśmy nasze usługi do ich potrzeb.

  • Czesi preferują płatność za pobraniem, dlatego dostawcy obsługujący ten rynek powinni zapewnić tanią usługę pobrania i szybki zwrot środków.
  • Brytyjczycy cenią smak dobrej herbaty dokładnie o 17:00, tak samo, jak terminowe dostawy i wysoki poziom usług kurierskich.
  • Dla Niemców istotne są punkty odbioru osobistego, w których o dogodnej porze odbierają paczki.
  • Słowacy wymagają, aby przesyłki docierały do nich, gdy mają spokojną głowę i doceniają doręczenia w soboty.
  • Włosi są towarzyscy i lubią, gdy przesyłki dostarczają im znajomi, sprawdzeni kurierzy.
  • Holendrzy cenią swobodę i chętnie korzystają z usługi przekierowania przesyłki.

Przesyłki międzynarodowe w DHL Parcel

Cena przesyłki jest jednym z najistotniejszych kryteriów wyboru w przypadku  e-zakupów. Dlatego ekonomiczne, drogowe przesyłki do krajów Europy w DHL Parcel mogą zdecydować o wyborze konkretnej oferty i pomyślnej finalizacji transakcji.

W ramach usługi DHL PARCEL CONNECT oferowane są przesyłki o przewidywanym czasie doręczenia 2-4 dni do następujących krajów: Austria, Belgia, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Holandia, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Niemcy, Słowacja, Słowenia, Szwecja, Węgry. Przesyłka może być doręczona między innymi do rozbudowanej sieci lokalnych punktów odbioru DHL Parcel. DHL PARCEL CONNECT dotyczy przesyłek jednoelementowych o wadze maksymalnej do 31,5 kg i wymiarach do120 x 60 x 60 cm.

Z kolei DHL PARCEL INTERNATIONAL obejmuje przesyłki o przewidywanym czasie doręczenia 3-7 dni do następujących krajów: Bułgaria, Chorwacja, Cypr, Francja, Grecja, Hiszpania, Irlandia, Malta, Monako, Portugalia, Rumunia, Wielka Brytania, Włochy. Dotyczy przesyłek jednoelementowych o wadze maksymalnej do 30 kg  i wymiarach do 100 x 50 x 50 cm.

W ramach produktów DHL PARCEL CONNECT i INTERNATIONAL dostępne są bezpłatnie: śledzenie przesyłki, powiadomienia e-mail lub sms oraz ubezpieczenie do 500 Euro.

Przesyłki międzynarodowe w DHL Parcel można nadawać w dni robocze. Do zamawiania kuriera i wydruku etykiet na paczki DHL udostępnia aplikacje DHL24 oraz DHL eCas. Klienci biznesowi mogą także korzystać z wiele sposobów integracji IT, opisanych na stronie http://narzedzia.dhl.pl.

Nadania przesyłek krajowych i międzynarodowych w DHL Parcel

Zwykle kurierzy odbierają paczki od klientów z biur i z magazynów. Zdarzają się jednak sytuacje, gdy potrzeba wysłać pojedyncze przesyłki, krajowe lub międzynarodowe osobiście, od ręki i w niestandardowej porze dnia.  W odpowiedzi na te potrzeby DHL Parcel rozwija sieć punktów nadania i odbioru osobistego. Obecnie liczy ona prawie 1500 punktów, w skład których wchodzą m.in.: stacje benzynowe, sklepy i salony prasowe. Strategicznymi partnerami DHL Parcel w zakresie nadań są Inmedio, Relay, 1minute. Do końca roku planowany jest rozwój sieci do 2600 punktów.

Aby klient biznesowy mógł nadać przesyłkę w punkcie, wymagana jest umowa z DHL i aktywny numer klienta. Ze względu na ograniczoną przestrzeń magazynową w punktach partnerskich, można nadawać tam tylko pojedyncze przesyłki.

Klienci biznesowi mogą wysłać paczkę krajową o wymiarach do: 140x60x60 cm i wadze do 31,5 kg i/lub paczkę międzynarodową o wymiarach od 1 x 15 x 11 cm do 120 x 60 x 60 cm i wadze do 30 kg.