Duże firmy produkcyjne chcą wydać po 7,5 mln zł na innowacje

Duże firmy produkcyjne chcą wydać po 7,5 mln zł na innowacje Beyond.pl

Innowacyjność coraz bardziej wyznacza poziom konkurencyjności firmy, dlatego do 2016 r. połowa przedsiębiorstw produkcyjnych planuje zwiększyć o jedną czwartą wydatki na pracę nad nowymi technologiami i produktami.

Jak pokazują wyniki najnowszego globalnego badania KPMG, dla 50 proc. firm produkcyjnych strategicznym celem jest innowacyjność. Natomiast blisko jedna trzecia (32 proc.) priorytetowo traktuje wprowadzenie nowych produktów w najbliższych latach, a dla 30 proc. największym wyzwaniem jest poprawienie efektywności działań badawczo-rozwojowych. Ma im to zapewnić silną pozycję na rynku i bycie o krok przed konkurencją. Również w Polsce połowa średnich i dużych przedsiębiorstw przemysłowych uznaje innowacyjność za swój cel strategiczny.

Subskrybuj autora aby czytać dalej

Beyond.pl Sp z o.o. Łukasz Polak