Firmy Przyjazne Klientowi odebrały certyfikaty

Firmy Przyjazne Klientowi odebrały certyfikaty Frima Przyjazna Klientowi

Certyfikaty Firma Przyjazna Klientowi, przyznawane przez Fundację Obserwatorium Zarządzania, to najbardziej znane tego typu wyróżnienia w Polsce. Od 2012 roku honorowy patronat nad programem sprawuje Ministerstwo Gospodarki.

Nikogo chyba już nie trzeba przekonywać, jak ważne są opinie klientów, ich rekomendacje. Bardzo wyraźnie pokazały to badania zlecone przez Fundację Obserwatorium Zarządzania. Roczna rezygnacja z dostawców usług / produktów lub z ich zakupu może dotyczyć a ż5,6 mln dorosłych Polaków. Rezygnacje te wiążą się z rocznymi kosztami rzędu 5,2 mld złotych. Należy przy tym pamiętać, że koszty te obejmują jedenaście branż poddanych badaniu. Łączna roczna wartość decyzji zakupowych opartych na rekomendacjach wynosi 24 mld złotych.

Z polecenia kupujemy zarówno pęczek rzodkiewek za 2 złote jak i mieszkanie za kilkaset tysięcy. Warto zaznaczyć, iż nawet nieduże zakupy pęczka rzodkiewek w skali roku i w świetle polecania dostawcy kolejnym sąsiadkom mogą generować znaczące zyski. 

Są firmy przyjazne klientowi, które chętnie poddają się procesowi oceny. Certyfikaty Firma Przyjazna Klientowi, przyznawane przez Fundację Obserwatorium Zarządzania, to najbardziej znane tego typu wyróżnienia w Polsce. Od 2012 roku honorowy patronat nad programem sprawuje Ministerstwo Gospodarki. 9 czerwca w hotelu Mercure, podczas gali certyfikaty odebrali przedstawiciele kolejnych firm. Niektóre zostały wyróżnione po raz kolejny, co tylko podkreśla, jak ważna jest obsługa klienta. Galę prowadził Wojciech Szelag, gospodarz popołudniowych “Wydarzen” w Polsacie i programu “Tak czy nie?” w Polsat News.

Dariusz Bogdan, wiceminister gospodarki podkreślał znaczenie obsługi klienta: - Zatrważające jest to, że polskie firmy z powodu złej obsługi klienta mogą tracić aż 6 miliardów złotych rocznie. Mamy szansę, aby to zmienić. Lata 2013-14 to czas, gdy nasz eksport zaczyna przeważać nad importem. To pokazuje, że nasze towary i usługi są najlepsze. Potencjalnie spełniają oczekiwania klientów w Polsce i zagranicą. To trzeba rozwijać. Życzę wszystkim wytrwałości w dążeniu do innowacyjności i coraz lepszej obsługi klienta. Wyróżnionym gratuluję sukcesów.

Certyfikaty przedstawicielom wyróżnionych firm wręczyli: wiceminister gospodarki Dariusz Bogdan i prezes Fundacji Obserwatorium Zarządzania Ireneusz Tomczak.

Certyfikaty Firma Przyjazna Klientowi otrzymali:

AVIVA

Firma, której klienci cenią sobie dobry przekaz informacji i łatwość kontaktu i po raz kolejny nagrodzili firmę Godłem.

BZ WBK-Aviva Towarzystwa Ubezpieczeń Ogólnych

Już 4 raz BZ WBK Aviva sięga po Godło Firma Przyjazna Klientowi. Firma działająca na wymagającym rynku ubezpieczeń niezmiennie utrzymuje wysokie standardy obsługi klienta.

BZ WBK-Aviva Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie

Firma działająca na wymagającym rynku ubezpieczeń niezmiennie utrzymuje wysokie standardy obsługi klienta.


Certes Sp. z o.o.

Firma szkoleniowo-doradcza, którą klienci polecają ze względu na wysoki profesjonalizm, zaangażowanie i terminowość.

Europejski Fundusz Leasingowy SA

Wiodąca firma leasingowa wyróżniająca się szybkością reakcji, elastycznością oraz klarownością we współpracy.

General Logistics Systems Poland Sp. z o.o.

Firma oferująca niezawodne rozwiązania logistyczne przykładająca wagę do słuchania głosów swoich klientów.

Impuls Leasing Polska Sp. z o.o.

Dynamicznie rozwijająca się firma której kapitałem są lojalni i zadowoleni klienci.

MetLife

Dobre relacje z agentami oraz atrakcyjna oferta produktowa to główne atuty współpracy z firmą MetLife, która w tym roku po raz pierwszy sięgnęła po Godło.

Natural Pharmaceuticals

Firma przykładająca wagę nie tylko do wysokiej jakości oferowanych produktów, ale także do wysokiej jakości obsługi klienta.

Performance Media Sp. z o.o.

Firma działająca na wymagającym rynku marketingu internetowego i dbająca o relacje z klientami.

PKP Energetyka SA

Już kolejny raz PKP Energetyka została nagrodzona przez swoich klientów Godłem. Firma nieustająco dba o dobre relacje z klientami.

 

Santander Consumer Bank SA

Bank oferujący szerokie spectrum usług finansowych, sprawną i kompetentną obsługę, którą docenili klienci.

Tauron Polska Energia SA

Wysokie wyniki zadowolenia klientów ponownie zapewniły Tauron zdobycie Godła.

Zakład Robót Inżynieryjno – InstalacyjnychInstdom Krzysztof Domiński

Firma wyróżniająca się rzetelnością oraz wysoką jakością usług, posiadająca szerokie grono lojalnych klientów.

  • Firma Przyjazna Klientowi to program badawczo-certyfikacyjny, którego celem jest ocena satysfakcji Klientów i prawdopodobieństwo rekomendacji Firmy. Firma Przyjazna Klientowi to nagroda od Klientów Firmy za wysoką jakość współpracy przyznawana na podstawie wyników niezależnych badań przeprowadzanych przez Organizatora – Fundację Obserwatorium Zarządzania. Godło Firma Przyjazna Klientowi jest przyznawane Laureatom na okres 12 m-cy. W tym czasie Laureaci bezpłatnie mogą posługiwać się Godłem we wszelkich materiałach promocyjnych i marketingowych. Ogólnopolski Program Firma Przyjazna Klientowi istnieje na rynku polskim już ponad 10 lat. Organizatorem Programu jest Fundacja Obserwatorium Zarządzania – instytucja z otoczenia biznesu zajmująca się problemami przedsiębiorczości, wdrażania innowacji oraz edukacji ekonomicznej społeczeństwa i biznesu, więcej na www.obserwatorium.pl. Od 2012 roku honorowy Patronat nad Programem Firma Przyjazna Klientowi objęło Ministerstwo Gospodarki.

Fundacja Obserwatorium Zarządzania