Flexi WorkFlow

Flexi WorkFlow NF.pl

Znikające dokumenty, powolny ich obieg pomiędzy oddziałami, brak kontroli – to tylko część problemów pojawiających się w tradycyjnie zarządzanych przedsiębiorstwach. Ich rozwiązanie może dostarczyć jedno narzędzie...

Nieefektywny obieg dokumentów

Dokumenty przekazywane pomiędzy oddziałami i pracownikami w tradycyjny sposób znacznie spowalniają funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Zanim określony dokument trafi na właściwe biurko, może minąć nawet kilkanaście dni. Poszukiwanie archiwalnych dokumentów wiąże się z kolei z koniecznością przekopywania się przez stosy segregatorów, zajmujących z miesiąca na miesiąc coraz większą powierzchnię. Analiza bardziej skomplikowanych danych finansowych wymaga zaś żmudnego liczenia i sumowania wyników, a na każdym szczeblu przeszkadza dostęp do potrzebnych dokumentów wyłącznie w godzinach pracy. W przypadku tradycyjnego obiegu dokumentów papierowych efektywność można kontrolować jedynie z perspektywy czasu, natomiast wielu podpisów pod dokumentami nie da się nawet zidentyfikować, chcąc ustalić bezpośrednią odpowiedzialność za daną decyzję.

 Elektroniczny obieg dokumentów NF.pl

Rozwiązanie problemu

Skutecznym sposobem optymalizacji obiegu dokumentów w przedsiębiorstwie jest systemowe i kompleksowe zastąpienie standardowego obiegu jednym, wspólnym dla wszystkich zaangażowanych pracowników narzędziem. Przykładem takiego rozwiązania jest FlexiWorkflow, opracowane przez specjalistów z MDDP Outsourcing & Business Consulting. System powstał w odpowiedzi na rynkowe zapotrzebowanie na intuicyjne, sprawne zminimalizowanie problemu charakterystycznego dla praktycznie wszystkich średnich i większych przedsiębiorstw.

Obieg dokumentów online NF.pl

Zaimplementowanie FlexiWorkflow oznacza nową jakość w akceptowaniu i przekazywaniu dokumentów, które nie giną, pozostając do stałego wglądu w ramach systemu, również poza godzinami pracy. Dokumenty wymagające zatwierdzenia nie muszą już być fizycznie wysyłane – wystarczy połączenie internetowe, by dopiąć formalności, np. pomiędzy oddziałami funkcjonującymi na terenie dwóch różnych miast. W celu ochrony przed skutkami udostępnienia dokumentów nieuprawnionym pracownikom w ramach narzędzia działa specjalny algorytm uniemożliwiający pomyłkę. Wszystkie asygnaty i decyzje są czytelne – kontroler w każdej chwili może sprawdzić, kto i kiedy zaakceptował konkretny dokument.

Jedną z ważniejszych zalet FlexiWorkflow jest zindywidualizowany sposób przeglądania dokumentów, które dosłownie jednym kliknięciem można powiązać, posortować czy podsumować w ramach raportu. Tymczasem w tradycyjnie prowadzonych firmach takie działanie wymagałoby przeglądania wielu segregatorów i ręcznego łączenia danych, co jest nieefektywne i czasochłonne.

Dokumenty online

System działa w oparciu o platformę internetową, z której można korzystać z poziomu dowolnej przeglądarki. Aplikacja zawiera dwa warianty językowe (polski oraz angielski), a także helpdesk pomagający początkującym użytkownikom w obsłudze. W trybie online można m.in. akceptować faktury, wprowadzać jednolite procedury czy na bieżąco kontrolować wydatki przedsiębiorstwa. W przypadku obsługi kilku spółek albo zarządzania wieloma oddziałami (w różnych miastach, państwach) wspólny system wydaje się jedyną metodą optymalizacji obiegu dokumentów, która bezpośrednio przekłada się na wydajność przedsiębiorstwa.

Dostęp do skanów 24h NF.pl

Istotną kwestią jest również integracja z systemem księgowym w taki sposób, aby dokumenty błyskawicznie trafiały do uprawnionych i decyzyjnych użytkowników. Wdrożenie FlexiWorkflow gwarantuje pełną transparentność obiegu informacji w całym przedsiębiorstwie. Co więcej, jest to narzędzie stworzone przez Polaków, dopasowane do polskich przepisów i zasad księgowości.

System dla Twojego przedsiębiorstwa

FlexiWorkflow nie wymaga instalacji na dysku, jest to narzędzie dostępne online. Wdrożenie i konfiguracja narzędzia leży po stronie dostawcy, a sam system jest rozwijany bez konieczności zwiększania opłat abonamentowych.

Wsparcie procesów zakupowych NF.pl

Efekt końcowy tego innowacyjnego produktu jest zasługą współpracy pomiędzy ekspertami ze spółek grupyMDDP – począwszy od doradców podatkowych, na ekspertach IT kończąc. Znając odpowiedzialność, jaka wiąże się z zarządzaniem finansowo-księgowym, firma zaproponowała narzędzie kompletne, profesjonalne i intuicyjne w obsłudze. FlexiWorkflow automatyzuje procesy w przedsiębiorstwie, a w przeciwieństwie do bardziej standardowych narzędzi – pozwala na personalizację pracy z dokumentami i kwalifikuje je na podstawie konkretnych kategorii, np. VAT.

System jest skierowany do wszystkich przedsiębiorstw poszukujących sposobu na optymalizację obiegu informacji i dokumentów w firmie. Znakomicie sprawdza się w połączeniu z innymi narzędziami z serii Flexi. Narzędzie ułatwia zaawansowaną, przyspieszoną pracę z dokumentami za pomocą intuicyjnego panelu. Ich kontrola jest możliwa przez 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu. FlexiWorkflow oznacza nową jakość w obiegu dokumentów oraz informacji.

Faktury dostępne mobilnie NF.pl

BrandCEO