Forum IAB 2017: Świat pod napięciem. Nowy porządek w reklamie

Forum IAB 2017: Świat pod napięciem. Nowy porządek w reklamie IAB.

Już 7 i 8 czerwca w warszawskich Złotych Tarasach odbędzie się jedenasta edycja FORUM IAB, najbardziej inspirującej konferencji marketingowej w kraju, organizowanej przez IAB Polska. Tematem wiodącym najbliższej edycji jest “Świat pod napięciem. Nowy

Program Forum IAB 2017

Czego polscy marketerzy nie uczą się od Donalda Trumpa? Upadek autorytetów, czyli co po influencerach? Co mają wspólnego fioletowa krowa, czarne łabędzie i błękitne oceany? Co naprawdę robią w sieci milenialsi, a co pokolenie X? Startupizacja korporacji – realny scenariusz czy pobożne życzenie? Jak zmienić „papierową” firmę w cyfrowego lwa? BOTY – rozwiązanie z przyszłością, czy bańka, która wkrótce pęknie? To przykłady tematów blisko 60 prelekcji i wystąpień

Prelegenci

Wśród prelegentów tego wyjątkowego wydarzenia, pojawi się kilkudziesięciu międzynarodowych jak i rodzimych ekspertów z branży online oraz dyrektorzy I managerowie globalnych firm, m.in.:

  • Alexander Nix, CEO, Cambridge Analytica,
  • Jason Jercinovic, Global Head of Marketing Innovation w Havas;
  • Michael Khan, Global CEO Performics & Performance Practice Lead w Publicis Media;
  • Anna Gruszka, Chief Digital Officer IPG MEDIABRANDS,
  • Jan Zając, prezes Sotrendera
  • Piotr Pietrzak, Chief Technology Officer, IBM Poland and Baltics
  • Paweł Sala, CEO&co-founder, FreshMail

Wszystkich prelegentów znajdziecie na stronie Forum IAB.

Rada Programowa

Jak co roku, nad programem Forum czuwa Rada Programowa, w której zasiada 40 ekspertów marketingu internetowego w Polsce, członków grup roboczych IAB Polska. W tym roku przewodniczą jej: Krzysztof Sobieszek, Practice Lead, Business Transformation w Publicis Media i Michał Kreczmar, dyrektor w zespole ds. transformacji cyfrowej w PwC.

Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie FORUM IAB.

 

Fundacja Obserwatorium Zarządzania