I <3 Marketing & Social Media, czyli to, co marketerzy lubią najbardziej!

I <3 Marketing & Social Media, czyli to, co marketerzy lubią najbardziej! NF.pl

2 dni pełne inspiracji, 36 doświadczonych prelegentów, 800 osób na widowni i wszystkie bilety wyprzedane na 2 miesiące przed konferencją! O czym mowa?

Oczywiście o kultowej już konferencji I ❤ Marketing & Social Media

To dopiero trzecia edycja, a już możemy śmiało powiedzieć, że to najlepsze wydarzenie w swojej kategorii. Bilety na ten event to zdecydowane must-have każdego marketera w Polsce!

Sama śmietanka...

W tym roku organizatorzy, dbając o nasze kompetencje, zapewnili aż dwa dni porządnej dawki wiedzy. Dzięki temu mogliśmy wysłuchać rekordowej w historii liczby prelegentów, bo aż 36 wspaniałych, mocnych nazwisk.

Na scenie obowiązkowo pojawili się m.in. Tkaczyk, Sadowski, Budzich, Kurasiński, Lewiński czy Czaplicka. I chociaż nie wyobrażamy sobie już marketingowego eventu bez nich, to czasami pojawiają się obawy (szczególnie u osób płacących za nasz udział :)), że w ich prezentacjach przewijać się będą te same treści. Otóż nie! Każdy prelegent naprawdę stanął na wysokości zadania i przygotował mega wartościowe treści tak, aby każdy mógł znaleźć coś dla siebie.

Poza starymi wyjadaczami pojawiło się kilka debiutów sceny #ilovemkt, jak chociażby wystąpienie Dagmary Pakulskiej, Michała Szafrańskiego, Oli Budzyńskiej czy Marcina Gnata. Ostatnia dwójka wygrała konkurs, w którym publiczność głosowała na osoby, które chce zobaczyć na scenie podczas tych dwóch dni. I chociaż wszyscy mówcy, niezależnie od scenicznego stażu, mówili o dużym stresie, na scenie absolutnie nie było tego widać. Każdy dał z siebie wszystko i zaprezentował naprawdę wysoki poziom. Brawo!

Prelegenci rywalizowali ze sobą i walczyli o nasze głosy. Po każdym wystąpieniu, dzięki aplikacji Huntly, mogliśmy przyznawać punkty, dzięki czemu mieli zostać wybrani Ci najlepsi i nagrodzeni czekiem o odpowiedniej wartości. Każdy, kto chociaż przez chwilę liznął organizacji eventów, wie, że prelegenci nie zawsze są wynagradzani za swoje wystąpienia. W tym wypadku organizatorzy zastosowali fantastyczny zabieg, czyli grywalizację. Dzięki temu, z jednej strony mamy mówców, który otrzymują adekwatne wynagrodzenie, z drugiej zaś jest publiczność, która dzięki temu dostaje wystąpienia w najlepszym wydaniu.

And the winner is...

Wyróżnieni prelegenci podczas I dnia – I ❤ Marketing

  •         Kamil Kozieł & Piotr Bucki
  •         Michał Szafrański
  •         Paweł Sala
  •         Jakub Cyran
  •         Maciej Lewiński
  •         Paweł Tkaczyk
  •         Grzegorz Mogilewski
  •         Bartosz Berliński

Wyróżnieni prelegenci podczas II dnia – I ❤ Social Media

  •         Jakub Biel
  •         Kamil Natil & Rafał Myśliński
  •         Artur Jabłoński
  •         Maciek Wróblewski
  •         Maciek Budzich
  •         Michał Sadowski
  •         Rahim Blak
  •         Michał Bajorek

W niedalekiej przyszłości...

Zbliżając się do końca, warto podkreślić kilka dobrych informacji. W trakcie konferencji Sprawny Marketing podał już termin IV edycji I ❤ Marketing

Niezależnie od tego na jakim poziomie jesteście, jak duże doświadczenie macie, powinniście tam być!

To, że o czymś wiemy, nie znaczy, że to (właściwie) stosujemy. No i ta potężna dawka inspiracji! Wasze głowy będą parować i nie będzie to wina wyłącznie after party! Jedna uwaga: jeśli raz pojawicie się na I ❤ Marketing, będzie robić to już zawsze!

Dla trochę bardziej niecierpliwych lub tych, którzy nie zdążyli kupić biletów na III edycję, organizatorzy przygotowali cykl dwudniowych konferencji, które będą odbywały się w całej Polsce, pod tytułem „Twoja firma w Internecie”. Sprawdźcie na stronie, czy przypadkiem nie odbywają się w Waszym mieście!

Chwila refleksji...

Po zakończeniu drugiego dnia w mojej głowie pojawiła się pewna myśl: „Gdy człowiek myśli, że już wszystko zostało powiedziane, że już lepiej być nie może, że już po prostu nie da rady przyjąć więcej: na scenę wchodzi kolejny prelegent i rozwala system.”

I tak, tu, nawiązując do wystąpienie Dagmary, powinien pojawić się #ZwyrolAlert ;)

Do zobaczenia w październiku!

---

PS Parafrazując klasyka, było super!


Fundacja Obserwatorium Zarządzania Agata Szoka