III Business Communication Forum już w kwietniu

III Business Communication Forum już w kwietniu Syda Productions - Fotolia

Już po raz III IABC/Poland Międzynarodowe Stowarzyszenie Ekspertów ds. Komunikacji w Biznesie Polska zaprasza na Business Communication Forum, które odbędzie się 15 kwietnia 2015 r. w Warszawie (Ufficio Primo).

– Klienci oczekują od nas dopasowanej do swoich potrzeb i gustu informacji, pracownicy – otwartości i szczerości od swoich przełożonych. Kandydaci, z kolei, chcą być tak obsługiwani przez rekruterów jak klienci przez dział obsługi. Wszystkie te grupy mają swoje oczekiwania i wymagania pod względem treści, grafiki i dostępności, a my chcemy dotrzeć do nich przed konkurencją. Pytanie jak to zrobić? – mówi prezes zarządu IABC/Poland Justyna Piesiewicz. – Mam nadzieję, że przynajmniej na część z tych pytań znajdą Państwo odpowiedź podczas naszej konferencji.

Trzy najważniejsze elementy biznesu

Business Communication Forum to pierwsze i jedyne jak do tej pory w Polsce spotkanie dedykowane trzem najbardziej istotnym elementom wpływającym na kondycję finansową firmy tj. komunikacji wewnętrznej, zewnętrznej oraz customer experience. Zaproszeni eksperci, praktycy ze środowisk biznesowych oraz przedstawiciele organizacji non-profit będą dzielić się swoimi doświadczeniami:

  • pokazując jak budować sukces organizacji,
  • inspirując do działania prezentując dobre praktyki,
  • wskazując na nowe trendy prowadzące do osiągnięcia przewagi konkurencyjnej,
  • prezentując praktyczne narzędzia ułatwiające realizację celów biznesowych.

Partnerzy i prelegenci

Wśród partnerów i prelegentów pojawią się takie firmy i nazwiska jak: Joannna Bańkowska z BSI, Barbara Stawarz z Content King , Grzegorz Błażewicz z Salesmanago, Rafał Krauze z TRND Polska, Maciej Wyszyński z Sociomantic, Łukasz Jadas z IMM, a także Justyna  Piesiewicz z IABC/Poland. Wśród prelegentów znajdą się też goście specjalni  tj. Maciej Kępka z Fundacji Dzieci Niczyje oraz Ewa Leśnowolska i Maciej Domański z Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Patronat medialny nad wydarzeniem objął: Marketer +, Socialpress, Marketinglink.pl, HRBiznes, Kapitałowy, Biznes na Fali, Businesswoman & Life, interaktywnie.com oraz Nowoczesna Firma. Wydarzeniu partneruje również Proto.

Weź udział w badaniu

Podczas konferencji zostaną również zaprezentowane po raz pierwszy wyniki badania rozpoczętego w lutym przez IABC/Poland Międzynarodowe Stowarzyszenie Ekspertów ds. Komunikacji w Biznesie Polska, którego celem jest wskazanie jak działania komunikacyjne wpływają na rozwój biznesu.

W badaniu można wziąć udział do początków kwietnia.

Ankieta dostępna jest na stronie: http://bucomnew.questionpro.com

International Association of Business Communicators (IABC) Justyna Piesiewicz