Ilu destruktorów jeszcze w tym roku spowoduje utratę przychodów Twojej firmy?

Ilu destruktorów jeszcze w tym roku spowoduje utratę przychodów Twojej firmy? sxc.hu

Przekonanie o tym, że zadowolenie klienta ma wpływ na kondycję marki, zostało potwierdzone badaniami. Nikt z menedżerów nie przechodzi obojętnie obok niezadowolonego klienta, który pojawia się w firmie.

Wszyscy wiemy, że trzeba właściwie reagować. To po prostu się opłaca. Firmy i instytucje inwestują w szkolenia z zakresu obsługi trudnego klienta czy z obsługi reklamacji. Doskonalą swoją politykę reklamacyjną, zmieniają procedury obsługi na lepsze. Profesjonalizuje się poziom obsługi niezadowolonych klientów, przynajmniej tych, którzy przychodzą ze swoimi uwagami.

Subskrybuj autora aby czytać dalej

Pro Optima Sp. z o.o. Tomasz Kras