itelligence sp. z o.o. wyróżniona Godłem Firma Przyjazna Klientowi

itelligence sp. z o.o. wyróżniona Godłem Firma Przyjazna Klientowi www.fotolia.pl

itelligence sp. z o.o., dostawca rozwiązań SAP i usług outsourcingu IT, po raz drugi została wyróżniona Godłem Firma Przyjazna Klientowi przyznawanym firmom o najwyższych standardach obsługi klienta.

Przyznanie Godła Firma Przyjazna Klientowi nastąpiło na podstawie wyników badania jakości obsługi i satysfakcji klientów we wszystkich obszarach usług świadczonych przez itelligence: konsultingu, wsparcia aplikacyjnego i maintenance systemów SAP, usług service desk oraz outsourcingu IT. Audyt sprawdzający przeprowadziła Fundacja Obserwatorium Zarządzania, której projekty realizowane są zgodnie z kodeksem Europejskiego Stowarzyszenia Badaczy Opinii Publicznej i Rynku oraz metodologią badań marketingowych i społecznych. Jednym z narzędzi analizy było badanie opinii metodą Computer Assisted Telephone Interview (CATI).

Analizie zostały w szczególności poddane: ogólne zadowolenie klientów i szczegółowa ocena jakości współpracy z itelligence, ocena jakości obsługi w poszczególnych kanałach kontaktu oraz prawdopodobieństwo rekomendacji itelligence. Wyniki analizy potwierdziły wysoki poziom usług świadczonych przez itelligence. Ponad 95% klientów itelligence uznaje, iż produkty i usługi oferowane przez itelligence są wysokiej jakości, a 90% odpowiadających postrzega itelligence jako firmę godną zaufania i uczciwą, z którą łatwo nawiązać kontakt w razie potrzeby. Jako mocne strony itelligence klienci wskazali przejrzystość oferty, terminowość, przestrzeganie umów SLA (Service Level Agreement), kompetencje i profesjonalizm pracowników oraz indywidualne podejście do Klienta.

„Dla naszych klientów realizujemy często złożone i długoterminowe projekty. Ich powodzenie zależy nie tylko od zasobów technicznych i twardych kompetencji specjalistów itelligence. W ogromnej mierze sukces naszych działań opiera się na wysiłku, jaki wkładamy w budowanie pozytywnej i trwałej relacji z klientem, co przekłada się na wzajemne zaufanie i sprawną komunikację. Angażując się w pełni w każdy projekt traktujemy indywidulanie każdego klienta i wiemy jak najlepiej odpowiedzieć na jego specyficzne potrzeby. To ważna wartość, która wyróżnia nas na tle konkurencji, czego dowodem jest przyznanie nam właśnie przez naszych klientów po raz kolejny Godła Firma Przyjazna Klientowi” - powiedział Arnold Nowak, Prezes Zarządu itelligence sp. z o.o.

Program „Firma Przyjazna Klientowi”, jest obecny na polskim rynku od 10 lat. To niezależne, zewnętrzne badanie obrazujące relacje z Klientami. Jest skierowany do firm i instytucji, które priorytetowo traktują politykę obsługi Klienta i za pomocą wiarygodnych wskaźników pragną zweryfikować jej skuteczność. Do tej pory chęć udziału w Programie zgłosiło blisko 1000 firm oraz instytucji. Według najnowszych badań Obserwatorium Zarządzania Godło FPK jest najlepiej rozpoznawalne w swojej kategorii wyróżnień przyznawanych firmom, a komunikacja z jego wykorzystaniem jest zrozumiała dla 6,8 miliona Polaków.

Oficjalne wręczenie statuetek Godła „Firma Przyjazna Klientowi” odbyło się 5 grudnia 2013 r. w Ministerstwie Gospodarki. Statuetkę w imieniu itelligence sp. z o.o. odebrał Prezes Zarządu Arnold Nowak.

itelligence Sp.z.o.o. Tarnowo Podgórne