IX edycja Kongresu Contact Center

IX edycja Kongresu Contact Center fot. Robert Bartosiewicz

Jakie są globalne trendy w Contact Center, jak skutecznie zarządzać pracownikami i jak odciążyć centra telefoniczne?

To tylko kilka pytań, na które odpowiedzi poznali uczestnicy IX Kongresu Contact Center, który odbył się 23 i 24 września br. w Warszawie.

Uczestnicy – dyrektorzy, menedżerowie i kierownicy Call i Contact Center, biur obsługi klienta oraz help desków – mieli do wyboru 17 prelekcji, z których większość odbywała się w równoległych ścieżkach tematycznych oraz dwa warsztaty.

Zapoznali się z takimi zagadnieniami jak m.in. optymalizacja kosztów operacyjnych w Contact Center, wypalenie zawodowe, motywowanie pracowników z pokolenia Y, reorganizacja struktury firmy, partnerstwo outsourcingowe, aspekty wielokanałowej obsługi klienta oraz budowanie lojalności klienta.

Wśród licznych ekspertów prelegentami byli m.in. Martin Hill-Wilson – Customer Service & Social Business Strategist z firmy Brainfood Consulting, Ger Koole – Professor in Operations Research z VU University Amsterdam, Ewa Wesoły – Customer Development Consultant z firmy Customer Focus i Michał Sawicki – Senior Advisor, Managing Partner z firmy otherWise.

Podobne artykuły:

Olimpia Wolf Konrad Budek