Jak będą wyglądały galerie handlowe przyszłości?

Jak będą wyglądały galerie handlowe przyszłości? Beyond.pl

Interaktywne półki, wielkie ekrany ścienne – tak już niebawem będą wyglądały galerie handlowe. Eksperci już przewidują, że kończy się era małych monitorów. Reklamy i informacje staną się bardziej spektakularne.

– Wiele firm wprowadza nowe rozwiązania technologiczne do galerii handlowych. Są to takie nowości jak półki interaktywne, które można już zobaczyć na świecie – mówi newsrm.tv Przemysław Świderski, Dyrektor ds. New Business, Doradca Zarządu IMS – Widać zainteresowanie ekranami ledowymi lub wall-ami, które są zbudowane z wielu monitorów cienkoramkowych. Ma to na celu pokazanie dobrej treści w dobrym miejscu i o dobrej jakości.

Reklama i informacja stają się coraz większe i dlatego wykorzystywane są wielkie powierzchnie, w których kiedyś było coś innego.

– Wykorzystujemy szyby windowe i na nich umieszczamy ekrany ledowe. Przykładem może być Klif w Gdyni. Tam na wall-u znalazły się 24 monitory – dodaje Przemysław Świderski.

Zaskocz klientów innowacyjnością

Żeby wprowadzenie nowych systemów Digital Signage miało sens muszą one być spektakularne. Muszą zaskakiwać klientów swoją innowacyjnością, wielkością jak i również tym, co na nich jest wyświetlane. Znajdują się tam różne treści od informacji handlowej, aż do informacji ważnej, którą chce zarządzający przekazać swoim klientom.

Podobne artykuły:

Eksperci oceniają, że nowe technologie mogą także pomóc klientom przy robieniu zakupów. Nowe technologie i nowe systemy Digital Signage w łatwy i przyjemny sposób przedstawią wiedzę o produkcie i usłudze, która jest dostępna w miejscu, w którym klient przebywa.

Newsroommedia Anna Kołakowska