Jak rozbudować sprzedaż B2B? 5 kroków do zwiększenia zamówień

Jak rozbudować sprzedaż B2B? 5 kroków do zwiększenia zamówień materiały PR

Przewaga detalu nad hurtem, nieuregulowane płatności i zbyt mała lojalność klientów B2B – to tylko niektóre z problemów utrudniających rozwój firmom z sektora MSP. Jak zwiększyć sprzedaż B2B i pozyskać lojalnych klientów biznesowych?

To wbrew pozorom wcale nie jest takie proste – wymaga długofalowej strategii, precyzyjnego określenia celów biznesowych i wyboru odpowiednich narzędzi. Nie ulega jednak wątpliwości, że jeżeli chcesz w 2016 roku znacząco zwiększyć sprzedaż B2B, musisz zadbać o swoich klientów i umożliwić im składanie zamówień przez Internet. Świadczy o tym przede wszystkim rosnąca popularność systemów do zakupów online – w sektorze B2C (czyli na rynku konsumenckim) już w tej chwili ponad połowa internautów robi zakupy w e-sklepach, a trend ten właśnie przenosi się również do sektora B2B. Innymi słowy, coraz więcej zamówień hurtowych będzie składanych w systemach online, także z wykorzystaniem urządzeń mobilnych – telefonów i tabletów. Czy twoja firma jest na to gotowa?

Subskrybuj autora aby czytać dalej

Questy Technology Piotr Kopka