• Jak skutecznie wypromować produkt za pomocą email marketingu - 10 porad

    Dzisiaj podpowiem Ci, co zrobić, aby dopasować działania email marketingowe do potrzeb Twojego biznesu i zamienić kanał email w jedno z najskuteczniejszych narzędzi komunikacji marketingowej.

    Jeżeli chcesz, aby email marketing zaczął generować duże zyski, zastosuj się do poniższych 10 porad.

    1. Określ profil subskrybenta

    Rozpocznij przygotowanie strategii email marketingowej od wnikliwego opisu profilu subskrybenta. Kim jest Twój odbiorca? Co wiesz o osobach, które masz zamiar zachęcić do subskrypcji? Im więcej informacji na ich temat uda Ci się pozyskać, tym większe szanse na przygotowanie treści, które będą odpowiadały ich rzeczywistym potrzebom.

    Twoim pierwszym celem jest więc stworzenie persony subskrybenta – odbiorcy, który po przejściu przez poszczególne etapy subskrypcji stanie się lojalnym klientem Twojej marki. Do tego celu możesz wykorzystać szablon wykorzystywany do przygotowania tzw. buyer persona.

    e-mail marketing e-mail marketing


    Postaraj się stworzyć możliwie najbardziej dokładny opis. Zwróć szczególną uwagę na opis obowiązków zawodowych oraz wszelkich aspektów, które mogą mieć związek z zastosowaniem Twojego produktu lub usługi.

GetResponse Natalia Paczóska