Jakiej jakości są leady generowane w polskiej afiliacji? (INFOGRAFIKA)

Jakiej jakości są leady generowane w polskiej afiliacji? (INFOGRAFIKA) fot. Spigoo/Flickr

Blisko 30% formularzy kontaktowych w Internecie jest wypełnianych błędnie. Co czwarty Internauta źle wpisujący imię i nazwisko, przedstawia się jako bohater filmów i bajek. 10% podanych adresów e-mail jest błędnych.

Salelifter (Grupa SARE SA), spółka specjalizująca się w marketingu efektywnościowym przeprowadziła analizę 98 tys. formularzy kontaktowych. Celem było sprawdzenie najczęstszych błędów popełnianych przez użytkowników pozostawiających swoje dane do dalszego kontaktu. Analiza została wykonana z wykorzystaniem autorskiego narzędzia Expectus.

SARE SA SARE SA


Wyniki analizy wskazują, że najwięcej problemów użytkownikom sprawia poprawne wpisanie adresu zamieszkania (17%) oraz numeru telefonu (13%). Ponad połowa wpisuje nieistniejącą miejscowość, a 45% niewłaściwy kod pocztowy. Prawie 80% błędów, wśród źle podanych numerów telefonów związanych jest z błędami składniowymi, nieistniejącym prefixem lub brakiem numeru.

1 na 10 Internatów wpisując adres e-mail popełnia błędy, takie jak np. błędy leksykalne (38%), niewłaściwe aliasy (26%) czy nieistniejące domeny (21%).
Tworząc formularz kontaktowy należałoby się zastanowić, czy warto pozostawiać pole tekstowe, gdyż 67% Internautów wykorzystuje to miejsce do wpisywania wulgaryzmów i zbitek literowych.

Sare S.A.

Dalej

x

0 komentarzy

Nie udało się dodać komentarza, spróbuj ponownie za chwilę

Komentarz powinien być dłuższy niż 5 znaków

Prosze wprowadzić prawidłowy adres e-mail

Nick powinien być dłuższy niż 4 znaki