Kubki reklamowe – efektywny marketing czy zbędny gadżet?

Kubki reklamowe – efektywny marketing czy zbędny gadżet? NF.pl

Targi branżowe, eventy firmowe, kosze prezentowe, biurko pracownika, gabinet prezesa, kawa w domowym zaciszu. Zastanawiasz się jaki wspólny mianownik łączy te miejsca? Wszędzie tam znajdziesz kubki reklamowe – kubki z logo firmy.

Zastanawiasz się czy warto inwestować w kubki z nadrukiem? Jak wyróżnić swój produkt w natłoku bardzo podobnych produktów i sprawić, by był oryginalny i rozpoznawalny? Jeśli właśnie jesteś na etapie zamawiania gadżetów reklamowych – zapraszamy do lektury.

Czy warto inwestować w kubki reklamowe?

Kubki z nadrukiem to jeden z najchętniej wybieranych gadżetów reklamowych. Kubki reklamowe cieszą się dużą i niesłabnącą popularnością – dlaczego? Decydując się na zakup kubków z logo – zyskujesz atrakcyjny nośnik reklamy i całkiem sporą powierzchnię reklamową, na której bez problemu możesz wyeksponować logo firmy, hasło reklamowe i przykuwającą wzrok grafikę. Teraz zastanów się ile miejsca do zagospodarowania nadrukiem oferują smycze i długopisy reklamowe oraz jak często tego typu gadżety lądują w koszu? Kubki reklamowe są chętnie przyjmowane i praktycznie wykorzystane. Wystarczy, że spojrzysz na biurka swoich współpracowników i zrobisz przegląd w kuchennej szafce – ile znajdziesz tam kubów reklamowych? W jakim kubku lub filiżance sam najczęściej pijesz poranną kawę?

Reguła wzajemności i efekt ekspozycji czyli efektywny marketing

Czy kubki reklamowe wspierają działania marketingowe? Na pewno jako specjalista do spraw marketingu i reklamy doskonale znasz 6 reguł wywierania wpływu społecznego opisanych przez Roberta Cialdiniego. Jedna z nich, reguła wzajemności, głosi, że jeśli klient otrzyma od nas bonus, rabat, upominek będzie czuł się zobowiązany odwdzięczyć – np.: zapoznać z naszą ofertą, a finalnie złożyć zamówienie. Czy od kubka reklamowego może rozpocząć się owocna współpraca? Oczywiście!

Kubek reklamowy z logo firmy ma jeszcze jedną zaletę. Działa jak billboard – domownicy, współpracownicy, przyjaciele i rodzina obdarowanego – każdy zwróci uwagę na kubek i zamieszczony na nim nadruk. Słyszałeś o efekcie czystej ekspozycji? Często stykając się z bodźcem , np.: logotypem, nawet nieświadomie, wzmacniamy pozytywny wizerunek firmy. Zmienia się nasza percepcja – z całkiem ambiwalentnego stosunku, marka zaczyna wzbudzać w nas pozytywne emocje i uczucia.

Jak dobrze wybrać ceramikę reklamową?

Wielu specjalistów do spraw reklamy i promocji chętnie sięga po kubki reklamowe jako atrakcyjny nośnik reklamy. Jak wyróżnić swój produkt na tle konkurencji? Postaw na produkt wysokiej jakości – ceramikę z górnej półki z trwałym nadrukiem, który nie blaknie myty w zmywarce i poddany działaniom wysokiej temperatury i detergentów. Wybierz kubek w oryginalnym kształcie bądź postaw na niebanalny zestaw: kubek z łyżeczką i pokrywką, który może pełnić funkcję zaparzacza. Doskonale sprawdzą się również filiżanki, wysokie szklanki czy szklane kubki – kawa będzie smakować w nich wybornie i dobrze się prezentować.

ceramika-reklamowa.com.pl NF.pl

Postaw na kreatywność!

Kształt kubka w połączeniu z oryginalnym projektem i zastosowaniem nowoczesnych technologii sprawi, że zyskasz przewagę nad konkurencją. Jaki powinien być gadżet reklamowy? Gadżeciarski! Kilka propozycji i sugestii zastosowania nowych rozwiązań znajdziesz w kolejnym akapicie. Pamiętaj nie liczy się ilość – tylko jakość. Dobry pomysł to 80 proc. sukcesu. Skorzystaj z pomocy profesjonalnego projektanta, który w zaprojektuje kubek spójny z identyfikacją wizualną i wartościami reprezentowanymi przez firmę.

Nowoczesne technologie zdobienia

Koniec z nudnymi, sztampowymi kubkami reklamowymi. Kubki z nadrukiem i specjalną powłoką „magic” – stanowią nie lada gratkę. Magic Mug – to niespodzianka dla klienta. Napis bądź grafika na kubku pojawiają się stopniowo pod wpływem ciepła.

ceramika-reklamowa.com.pl NF.pl

Podobny efekt można uzyskać stosując kalkomanię organiczną w połączeniu z technologią Termo Ink – wówczas część grafiki widoczna jest na zimnym kubku, a np.: napis pojawia się dopiero po ogrzaniu naczynia ciepłym płynem. Technologia Senstive Touch pozwala uzyskać efekt wklęsłego zdobienia dzięki procesowi precyzyjnego piaskowania powierzchni kubka. Atrakcyjność kubka mogą dodatkowo zwiększać wtopione w jego powłokę kryształki. To tylko niektóre, wybrane technologie zdobienia ceramiki – w celu dokładnego zapoznania się z możliwościami skontaktuj się z ekspertem.

ceramika-reklamowa.com.pl NF.pl

Gdzie zamówić z kubki z logo i ceramikę reklamową?

W trosce o wysoką jakość produktów, wybierz doświadczonego dostawcę ceramiki reklamowej. http://ceramika-reklamowa.com.pl/ – firma jest bezpośrednim i jednym z wiodących dostawców ceramiki reklamowej dla firm i instytucji. To autoryzowany dystrybutor ceramiki reklamowej marki Maxim. Na rynku istnieje już ponad 15 lat. Dotychczas z oferty skorzystało ponad 4000 firm i instytucji. Ogromny atut oferty to konkrecyjne ceny, zróżnicowane wzory ceramiki, wiele dostępnych kolorów oraz zaawansowane techniki zdobienia. Sprawdź – odwiedź stronę i skontaktuj się z ekspertem, który opowie Ci o możliwościach i przygotuje dedykowana ofertę.