Zmodyfikowane Biedronki mają się pojawić przede wszystkim w dużych miastach, gdzie trudno o lokale o powierzchni powyżej 700 mkw.
Oznacza to, że Biedronka chce wejść w segment małych sklepów osiedlowych, gdzie dziś liderem jest Żabka Polska.
Podobne artykuły:

Biedronka prawie jak cała... Gruzja
Zarząd Jeronimo Martins, właściciela Biedronki, przewiduje że w 2016 r. obroty sieci sięgną 50 mld zł. W ciągu najbliższych 2 lat grupa wyda na inwestycje 2,2 mld euro, czyli ok. 9,2 mld zł. 70 proc. trafi do Polski - zapowiada "Puls Biznesu".

Milion klientów płatności mobilnych IKO do 2015 r.
PKO BP kontynuuje rozwój systemu płatności mobilnych IKO.
Mimo mniejszej powierzchni sklepy będą występowały pod własną marką. Będą więc po prostu Biedronki, a nie Biedroneczki czy Mini-Biedronki.
Sklepy tego typu można spotkać już w Warszawie, Poznaniu, Krakowie, Gdańsku i Katowicach.
Do tej pory Jeronimo Martins zapowiadał 3 tysiące Biedronek w Polsce do 2015 roku. Nowa strategia oznacza, że sklepów będzie jeszcze więcej.
Więcej na finanse.wp.pl