
Efekt ROPO – czyli narodziny świadomego konsumenta
E-mail marketing, 23 stycznia
W biznesie opartym na sprzedaży najistotniejszy jest zakup. Ostatnio wśród konsumentów bardzo popularny stał się efekt ROPO. Co oznacza ten trend?
E-mail marketing, 23 stycznia
W biznesie opartym na sprzedaży najistotniejszy jest zakup. Ostatnio wśród konsumentów bardzo popularny stał się efekt ROPO. Co oznacza ten trend?
Mobile, 17 stycznia
Strategia omnichannel skutkuje co roku wzrostem przychodów o 14,6 proc. i retencji klientów o 13 proc., donosi mGage.com. Mimo znanych korzyści strategia ta jest nadal popularniejsza za granicą. Czy to kwestia finansów? Ile kosztuje taki marketing?
Online marketing, 5 stycznia
Współczesne firmy mają do dyspozycji szeroki wachlarz narzędzi pozwalających rozwijać i promować biznes. Nie każdy może zdawać sobie z tego sprawę, ale w wielu przypadkach ich pomysłodawcami i twórcami są… Polacy.
E-mail marketing, 1 grudnia
Znamy wyniki XIII Badania wykorzystania poczty elektronicznej, którego patronem jest Nowoczesna Firma. Przeżywamy renesans newsletterów! Subskrybuje je aż 88 proc. ankietowanych! Dlaczego? Bo stawiają na content i szybki dostęp do informacji.
E-mail marketing, 24 listopada
Każdy słyszał o popularnym już na całym świecie dniu wielkich wyprzedaży - Czarnym Piątku. Nieliczni są w stanie powiedzieć czym jest równie sławny Cyber Monday, którego potencjał zaczynają wykorzystywać już polskie e-commersy.
Mobile, 2 listopada
We wrześniu tego roku obchodziliśmy 20. rocznicę wprowadzenia na polski rynek telefonii mobilnej.
Nowoczesny PR, 28 październikaArtykuł sponsorowany
Centrum Wystawienniczo-Kongresowe w Jasionce to największy obiekt na eventowej mapie Podkarpacia. Położony w okolicach lotniska, 10 minut od centrum Rzeszowa stanowi doskonały cel dla wydarzeń biznesowych, kulturalnych i naukowych.
Event marketing, 26 października
Kontekstowa komunikacja jest ważnym elementem w relacji między marką a konsumentem. Niestandardowe działania reklamowe, które dostarczają użytkownikom pozytywnych doświadczeń wpływają bez wątpienia na odbiór marki przez konsumentów.
E-mail marketing, 25 października
Obecnie mailingi są bardzo popularną formą marketingu. Nie wszyscy jednak przywiązują wagę do jakości wysyłanych treści. Oto pięć najczęstszych błędów popełnianych przy wysyłce
Online marketing, 25 października
Spersonalizowany przekaz oraz wykorzystanie różnorodnych narzędzi promocji, dostosowanych do potrzeb klientów, daje gwarancję skuteczności działań. Jak zrealizować to założenie w praktyce? Z pomocą przychodzi marketing precyzyjny.
« Poprzednia 1 2 3 4 … 87 Następna »
W Klubie możesz dotrzeć do tysięcy ekspertów i przedstawicieli firm - ze swoją ofertą lub swoimi potrzebami.
Jeśli masz firmę i pracują dla Ciebie inni ludzie - będziesz mógł ich dodać później.
Prosimy potwierdź dane o sobie i wypełnij resztę ankiety. Wróć do poprzedniego kroku
Potrzebujemy jeszcze potwierdzenia rejestracji.
W tym celu na podany przez Ciebie adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z instrukcją.
Dziękujemy za aktualizację danych.
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z instrukcją ustawienia nowego hasła
W trosce o twoją prywatność zapewniamy łatwe wypisywanie się z wszelkiego typu newsletterów i innych wysyłek. Wybierz jedną z poniższych opcji, jeśli chcesz przestać otrzymywać nasze mailingi.
Jeśli masz jakieś pytania skontaktuj się z redakcją: redakcja@nf.pl
Wybierz województwo i zawód: