Motywowanie i ocena pracownika

Motywowanie i ocena pracownika stock.xchng

Zadowolenie pracownika to pierwszy element prowadzący do uzyskania zadowolenia klienta. Dlatego warto skutecznie motywować swoich pracowników.

Źródłem korzyści wynikających z posiadania przez firmę długoletnich pracowników jest ich umiejętność kształtowania więzi z klientami, która opiera się na długotrwałej znajomości obu partnerów: firmy i klienta.

Subskrybuj autora aby czytać dalej

Grupa Wydawnicza HELION SA Onepress.pl

Dalej

x

9 komentarzy

Nie udało się dodać komentarza, spróbuj ponownie za chwilę

Komentarz powinien być dłuższy niż 5 znaków

Prosze wprowadzić prawidłowy adres e-mail

Nick powinien być dłuższy niż 4 znaki

  • Marek Marek

    Trzeba stawiać na finansową oraz pozafinansową motywację. Pozafinansowa jest znacznie ciekawsza, np. wyjścia, jakieś bonusy, owoce i soki do biura [red. usunięto]. Pole do kreatywności dla szefów jest, tylko trzeba trochę chcieć.

    2017-06-07 11:56:20

    Oceniono 0 razy

    x

    Odpisz na ten komentarz

  • Tomasz Tomasz

    Polecam sprzedaż z użyciem aukcji, najlepiej z opcją licytacji, wówczas firma odzyskuje dużą cześć kapitału, łatwiejsze są wyceny sprzętu, pracownicy również są zadowoleni z możliwości zakupu sprzętu.Tutaj link do softu, którego można użyć:http://procodit.com/aukcje-wewnetrzne-sprzedaz-na-rzecz-pracownikowPolecam, również zastanowienie się nad prawem pierwokupu przez pracowników sprzętu. Zastosowanie takiej możliwości przekłada się bezpośrednio na spadek kosztów serwisowania. Pracownicy bardziej oszczędzają sprzęt jak mogą go następnie wykupić.

    2014-08-18 11:17:13

    Oceniono 0 razy

    x

    Odpisz na ten komentarz

  • Piotr Pytlak Piotr Pytlak

    Prawie każdy z nas gdzieś pracuje, bądź będzie pracował. Bardzo często przed podjęciem pracy, snujemy plany, jak chcielibyśmy żeby wyglądało nasze miejsce pracy, atmosfera w nim panująca i współpracownicy. Oczekiwania są zazwyczaj pozytywne, niestety nie zawsze tak jest. Często jesteśmy rozczarowani, a przecież zadowolony pracownik to efektywny i produktywny pracownik. Z tego powodu pracodawcy stosują różnorodne techniki motywacji zatrudnionych osób. Zaczynając od najbardziej popularnych metod takich jak: premie roczne, uznaniowe, podwyżki pensji lub innych nagród materialnych, zaliczanych do motywacji finansowych, poprzez motywacje pozafinansowe, czyli :uznanie, pochwały, awanse itp. Motywowanie pracownika sprawia, że wzbudza się w nim w jakimś stopniu poczucie odpowiedzialności za firmę, zapał do pracy na rzecz jednostki i chęć działania na jej dobry wizerunek. Ważnym elementem jest też atmosfera pomiędzy pracownikami instytucji. Wielokrotnie pracodawcy organizują różnego rodzaju wyjazdy integracyjne, które pozwalają współpracownikom lepiej się poznać, polubić , zaprzyjaźnić, co również wpływa na poprawienie atmosfery w firmie, a co za tym idzie, lepszej, wydajniejszej, efektywniejszej pracy zespołu. Pracodawcy wiedzą, że zadowolony pracownik ?rodzi? zadowolonego klienta, który będzie chciał skorzystać kolejny raz z naszej usługi.

    2014-06-27 21:28:29

    Oceniono 0 razy

    x

    Odpisz na ten komentarz

  • Ewelina Ewelina

    a może tych problematycznych pracowników wysłać na szkolenie z cyklu z komunikacji wewnętrznej ;-) .... innych motywować min. po przez szereg szkoleń ( www.hprgroup.pl ), premie, imprezy integracyjne, bony...itp...itd...

    2014-04-23 15:08:52

    Oceniono 0 razy

    x

    Odpisz na ten komentarz

  • ilona tomczyk ilona tomczyk

    artykuł mi sie bardzo podoba, wykorzystam go napewno do swojej pracy magisterskiej, i chciałabym podziekowac autorce artykułu:+):+)

    2006-12-12 17:47:19

    Oceniono 1 razy

    1
    x

    Odpisz na ten komentarz

  • Aldona Aldona

    ja za Iloną także chciałabym podziękować, właśnie przygotowuje się do obrony pracy mgr- więc kolejne żródło informacji przedstawione w sposób niezywkle przystepny jest dla mnie cenne. pozdrawiam autorkę:)

    2008-02-17 13:13:16

    Oceniono 1 razy

    1
    x

    Odpisz na ten komentarz

  • Dorota Dorota

    nie zgadzam się z tym, że pracowników problematycznych należy zwalniać

    2008-08-26 16:48:12

    Oceniono 2 razy

    2
    x

    Odpisz na ten komentarz

  • problematyczny pracownik problematyczny pracownik

    dorota, tacy problematyczni to dobry material na szefow, ciezko bedzie ich utrzymac ;)

    2008-10-07 10:57:16

    Oceniono 0 razy

    x

    Odpisz na ten komentarz

  • r r

    Artykul bardzo mi pomoze w rozwiazaniu problemow z moimi pracownikami, rowniez dziekuje

    2011-09-10 12:58:42

    Oceniono 0 razy

    x

    Odpisz na ten komentarz