Natural Pharmaceuticals – Firma Przyjazna Klientowi

Natural Pharmaceuticals – Firma Przyjazna Klientowi http://www.freedigitalphotos.net

Natural Pharmaceuticals pokazując wysokie standardy współpracy z klientami, wysoką jakość produktu, a także dbałość o społeczności lokalne udowadnia każdego dnia, że zasługuje na tytuł Firmy Przyjaznej Klientowi.

Natural Pharmaceuticals od początku swojego istnienia jest wiodącym, stosującym innowacyjne rozwiązania dostawcą suplementów diety na rynek europejski. Bardzo ważnym celem firmy jest dbanie o zadowolenie klienta ze szczególnym uwzględnieniem jego zróżnicowanych potrzeb, zwłaszcza poprzez system regularnej wysyłki. Ponadto priorytetem jest dążenie do doskonałości poprzez ciągłe dbanie o najwyższą jakość produktów i ich nieustanny rozwój.

– Zdecydowaliśmy się przystąpić do projektu Firma Przyjazna Klientowi, żeby sprawdzić, co myślą o nas nasi klienci. Chcemy się cały czas doskonalić, dlatego tak niezmiernie ważna jest dla nas opinia tych, do których skierowana jest nasza oferta. Niezależny audyt przeprowadzany przez Fundację Obserwatorium Zarządzania stał się świetnym narzędziem do poznania naszych mocnych i słabych stron – mówi Ulf Oldenborg, prezes firmy Natural Pharmaceuticals.

94 procent zadowolonych klientów

Aż 94% z osób ankietowanych jest zadowolonych z oferowanych przez firmę produktów, taki sam odsetek przypisuje tym produktom wysoką jakość. To powód do dumy, który zachęca coraz większą rzeszę klientów do ponownych zakupów. Mocne strony Natural Pharmaceuticals to terminowość (96%), profesjonalizm (95%), dostępność pod względem kontaktu (94%), uczciwość (93%) oraz klarowna oferta (92%). Równie wysoko został oceniony zarówno kontakt z pracownikami firmy, jak i z dedykowanymi konsultantami, którzy zostali określeni mianem uprzejmych i kompetentnych. Wysoko została też oceniona łatwość kontaktu z pracownikiem oraz tempo rozwiązywania zgłaszanych spraw.

– Nasi klienci potwierdzają w badaniu FOZ, że Natural Pharmaceuticals to firma stawiająca na pierwszym miejscu zadowolenie konsumentów. Nasze telefoniczne Biuro Obsługi Klienta nie pozwala długo czekać na rozmowę. Kontakt w ponad 80 % przypadków nawiązywany jest w przeciągu 30 sekund. Średni czas oczekiwania na połączenie to 11 sekund. W 80-85 % sytuacji sprawa klienta jest rozwiązywana w trakcie pierwszego kontaktu. To bardzo wysokie standardy, które staramy się utrzymywać, a nawet poprawiać – dodaje Ulf Oldenborg.

Szacunek do natury i człowieka

Firma Natural Pharmaceuticals stara się, poza wysokim poziomem obsługi, rozpowszechniać również informacje i poszerzać wiedzę swoich klientów na temat działania suplementów diety, a także prozdrowotnego stylu życia. Należy nadmienić, że Natural Pharmaceutical kieruje się w swoich działaniach skandynawskim szacunkiem do natury i człowieka, a idea społecznej odpowiedzialności jest integralną częścią strategii zarządzania w firmie. Prowadzi ona działalność z uwzględnieniem nie tylko aspektów ekonomicznych, ale także społecznych i ekologicznych, wierząc w zasadność aktywności z obszaru społecznego zaangażowania.

„Ratuj z Sercem”

Firma między innymi nawiązała współpracę z projektem „Ratuj z Sercem” i przekazuje społecznościom lokalnym defibrylatory przeprowadzając dodatkowo szkolenia z zakresu ich użycia.

– Gdy dowiedziałem się o akcji „Ratuj z sercem”, pomyślałem, że to wspaniały pomysł włączyć się w taką inicjatywę – mówi prezes firmy Natural Pharmaceuticals. – Wiem, że 4 pierwsze minuty są kluczowe dla uratowania życia w przypadku zatrzymania akcji serca. Natomiast w mniejszych miejscowościach brakuje defibrylatorów w miejscach publicznych i ośrodkach sportowych. Pojawiła się okazja, żeby chociaż w małym stopniu to zmienić i tak zrobiliśmy. 

Natural Pharmaceuticals