Nauka języka w roli skutecznego benefitu, czyli jak łączyć przyjemne z pożytecznym

Nauka języka w roli skutecznego benefitu, czyli jak łączyć przyjemne z pożytecznym Pixabay.com

W czasach „globalnej wioski” posługiwanie się jednym językiem obcym stało się ogólnie przyjętym standardem, szczególnie wśród dobrze wyedukowanego młodego pokolenia.

Angielski to za mało

Coraz częściej zdarza się również, że znajomość języka angielskiego, nadal uważanego za numer 1 w komunikacji międzynarodowej, nie jest już wystarczająca. Na portalach rekrutacyjnych pojawia się obecnie wiele ogłoszeń, w których poszukiwani są kandydaci posługujący się biegle przynajmniej dwoma językami obcymi. Dzięki otwartym granicom, zaawansowanej technice i coraz tańszym możliwościom podróżowania, brak znajomości języków obcych zaczyna stanowić jedyną barierę w komunikacji, wymianie wiedzy i poszerzaniu horyzontów. Aby pozyskać unikatowe know-how, nawiązać nowe kontakty biznesowe czy też zdobyć przewagę konkurencyjną, Polacy zaczynają uczyć się mniej popularnych języków, jak portugalski, arabski, a nawet koreański.

Subskrybuj autora aby czytać dalej

Future Centre Training Corporation WARSZAWA Marta Gochnio