Nowa metodologia Instytutu GfK

Nowa metodologia Instytutu GfK  Edyta Pawlowska - Fotolia

Instytut badawczy GfK wprowadza do oferty nową metodologię zarządzania doświadczeniami konsumentów.

GfK Echo to zintegrowany system zbierania, monitorowania i raportowania w czasie rzeczywistym informacji zwrotnych pochodzących od klientów doświadczających procesu obsługi.

System integruje dane od klientów pochodzące z różnych źródeł (telefon, e-mail, www), pozwala na zarządzanie doświadczeniami klientów w czasie rzeczywistym i monitorowanie całości procesu obsługi. Narzędzie rejestruje i gromadzi odpowiedzi i uwagi klientów, a pracownikom firmy umożliwia reakcję i podjęcie działań.

Podobne artykuły:



System wczesnego ostrzegania

Nowy produkt łączy dane o doświadczeniach z obsługi z danymi transakcyjnymi tak, aby dostarczyć możliwie najszerszą perspektywę do budowania satysfakcji klientów. Wyniki przedstawiane są za pomocą interaktywnej platformy ilustrującej trendy, generującej ostrzeżenia lub raportującej efektywność wybranych jednostek lub całej firmy.

- Każdego dnia konsumenci wchodzą w interakcję z markami poprzez konkretne zdarzenia lub usługi – od zakupu samochodu, przez posiłek w restauracji, po rozmowę z przedstawicielem call center operatora telekomunikacyjnego - mówi Iwona Szewczak, Regional CEE-META Product Manager. Jak można optymalizować obsługę i jakość tych zdarzeń w celu zwiększenia satysfakcji klienta? Rozwiązaniem jest zapewnienie firmom systemu „wczesnego ostrzegania”. Celem jest przeciwdziałanie utracie klientów i wzmacnianie ich lojalności. To obecnie jedno z największych wyzwań stojących przed firmami. Stworzenie systemu dostarczającego informacji zwrotnych w czasie rzeczywistym umożliwia otwarty dialog z klientami.

Podobne artykuły:


GfK Polonia Sp. z o.o