• Obowiązki kierownika projektu

    1. Dowiedz się czego oczekuje od ciebie Zleceniodawca i wyobraź sobie jak, co i kiedy jesteś w stanie dostarczyć

    Manager Rachel Crews (stock.xchang)

    Istnieje wiele metodyk zarządzania projektem i każda z nich zarządzanie opisuje jako proces. Najprościej proces zarządzania projektem można ująć w pięć etapów: rozpoczęcie, planowanie, realizacja, monitorowanie i zakończenie. W praktyce, w większości projektów kluczowym dla powodzenia jest etap planowania. To umiejętność sporządzenia realnego, uwzględniającego warunki wewnętrzne i zewnętrzne planu projektu jest podstawową cecha wyróżniającą kierownika projektu od koordynatora. A plan, realny jest tylko wtedy, gdy opiera się na solidnej analizie sytuacji obecnej i przełożeniu jej na pożądany stan docelowy. Twoim zadaniem w roli kierownika projektu jest zrozumienie problemów i potrzeb, zamiana ich na możliwe do zmierzenia cele i wyobrażenie sobie etap po etapie, zadanie po zadaniu, produkt po produkcie jak te cele osiągnąć.

ASAP24

Dalej

x

0 komentarzy

Nie udało się dodać komentarza, spróbuj ponownie za chwilę

Komentarz powinien być dłuższy niż 5 znaków

Prosze wprowadzić prawidłowy adres e-mail

Nick powinien być dłuższy niż 4 znaki