Paradoks agencji reklamowych

Paradoks agencji reklamowych Pixabay.com

O przyszłości reklamy rozmawiamy z Julie Kang, General Managerem agencji Serviceplan.

Mariusz Pitura: Serviceplan to jedna z największych niezależnych agencji na świecie, macie biura w 30 państwach. Co znaczy Wasze motto: „Glocalize. Think global. Act local”?

Julie Kang: W pracy używamy wprawdzie wielu języków, lecz w każdym powtarzamy jedno: żeby dowiedzieć się, z jakich obszarów kultury, tradycji, historii, trendów czerpią pomysły lokalne kampanie, najlepiej wyjść na ulicę, poznać ludzi, doświadczyć miasta i zasmakować go. Dla twórców reklam, marketerów czy nawet jurorów najlepszą lekcją jest poczuć się przez chwilę jak zwykły człowiek, przeciętny konsument. Na przykład zanim zaczniesz oceniać prace na festiwalu AdStars, powinieneś wejść do koreańskiego metra i poobserwować zachowania ludzi. Wtedy zrozumiesz, dlaczego na tym największym festiwalu kreatywności w Azji tak mocno reprezentowana jest kategoria mobile.

Subskrybuj autora aby czytać dalej

WALK Mariusz Pitura