Podaruj kontrahentom to czego pragną

Podaruj kontrahentom to czego pragną CBrand

Ostatni kwartał to czas wzmożonej aktywności wielu firm. To nie tylko dobry moment, aby wykorzystać pozostałe w budżecie marketingowym środki finansowe czy podnieść wskaźniki sprzedaży.

Zbliżający się koniec roku to także czas nagrodzenia kontrahentów i podziękowania za dotychczasową współpracę. Najlepszym na to sposobem jest program wsparcia sprzedaży i stojące za nim nagrody.

Organizacja angażującego programu wsparcia sprzedaży nie jest zadaniem łatwym. Należy pamiętać o spełnieniu szeregu warunków. Począwszy od stworzenia odpowiedniego mechanizmu, przez skuteczną promocję, po motywujące nagrody. Te ostatnie będą wówczas trafione, jeśli będą dostępne od ręki i będą dawać gwarancję natychmiastowej gratyfikacji.

Zaoferuj motywujące nagrody

Niezależnie od tego jak atrakcyjny będzie sam mechanizm programu lojalnościowego czy wsparcia sprzedaży, jeśli na końcu uczestnik nie zostanie właściwie nagrodzony wówczas cały program zakończy się fiaskiem. Jak więc dobrać nagrody by zadowolić wszystkich kontrahentów niezależnie od upodobań, zainteresowań i potrzeb? To nie łatwe zdanie. Nagrody powinny być elastyczne, różnorodne i atrakcyjne dla uczestników, którzy są coraz bardziej wymagający. Powinny wyróżniać Twoją firmę od konkurencji i pozwalać na wysoką personalizację. Jednocześnie najlepiej, aby nie sprawiały problemów logistycznych i trudności w obsłudze organizatorowi.

Na szczęście istnieje nagroda idealna, która jest odpowiedzią na wszystkie te wyzwania. To przedpłacona karta premiowa, będąca nowoczesnym katalogiem nagród wykorzystywanym w marketingu lojalnościowym. Karty trafiają bezpośrednio w różnorodne gusta i potrzeby kontrahentów. Także doskonale przywiązują do marki, budują z nią pozytywne skojarzenia i pozwalają na skuteczną aktywizację uczestników programów lojalnościowych i wsparcia sprzedaży.

Dopasuj nagrody do potrzeb uczestników i swojej firmy

Elastyczność przedpłaconych kart premiowych pozwala dopasować formę nagrody do każdego programu wsparcia sprzedaży. Choć z zasady karty przedpłacone są akceptowane na całym świecie i w internecie, na życzenie klienta Edenred może przygotować karty premiowe z akceptacją w wybranych branżach, np. w biurach podróży, sklepach ze sprzętem RTV/AGD, perfumeriach czy też w punktach sprzedaży klienta bądź partnera biznesowego. Karty można personalizować zgodnie z upodobaniami i potrzebami firmy.

Jednocześnie możliwości kart przedpłaconych pozwalają również na spełnienie oczekiwań po stronie uczestników. Są one zbliżone do voucherów turystycznych czy nagród rzeczowych, ale pozwalają na znacznie większą personalizację i elastyczność. Dzięki czemu nagrodzony uczestnik może w dowolnym momencie i miejscu zrealizować swoją nagrodę, spełniając tym samym swoje marzenia.

Stawiaj na efektywne rozwiązania

Dodatkowym atutem przedpłaconych kart premiowych firmy Edenred jest długi termin ich ważności, a także możliwość wielokrotnego zasilania karty różnymi kwotami i z różną częstotliwością. Te właściwości doskonale sprawdzają się przy długoterminowych programach lojalnościowych i wsparcia sprzedaży. Dzięki takiej formie nagrody uczestnik może na bieżąco kontrolować stan środków i historię transakcji w aplikacji mobilnej oraz w serwisie internetowym. Dokładnie wiedząc, za co został nagrodzony i jaki pułap osiągnął.

Tak jak dane o kartach są w zasięgu ręki uczestnika, tak i same przedpłacone karty premiowe Edenred są zawsze w zasięgu organizatora programów lojalnościowych i motywacyjnych. Jest to efektywny sposób nagradzania, niewymagający gromadzenia nagród i ponoszenia dodatkowych wydatków na ich magazynowanie. Karty nigdy się nie kończą, są zawsze dostępne i umożliwiają organizatorowi skuteczne zarządzanie katalogiem nagród.

Skorzystaj z usług doświadczonego partnera

Edenred jest światowym liderem w usługach przedpłaconych. Współpraca z Edenred to m.in. stałe wsparcie i otrzymywanie na bieżąco informacji zwrotnej dotyczącej mierników efektywności. Dostarczamy bezkonkurencyjne rozwiązania oraz niezawodny serwis w obszarach wsparcia sprzedaży, motywacji i budowania lojalności na rynkach B2B2C. Edenred służy nie tylko 50-letnim doświadczeniem, ale także wiedzą, know-how oraz zespołem specjalistów. Ważna jest dla nas rzetelność i szybkość świadczonych usług, a także sprostanie niestandardowym oczekiwaniom klientów. Edenred w Polsce dostarcza rozwiązania oparte na kartach przedpłaconych w trzech kategoriach: motywacja pracowników, lojalność w biznesie oraz zarządzanie wydatkami firm.

 

Autor tekstu:

Mariusz Cichy, Dyrektor Sprzedaży w kategorii Lojalność w biznesie w Edenred Polska