Polskie batony podbijają Mongolię

Polskie batony podbijają Mongolię Colian

Rośnie popularność polskich słodyczy na zagranicznych rynkach. Trend ten jest mocno widoczny w Afryce i Ameryce. Nasze łakocie są również rozpoznawalne w krajach arabskich – podaje Biznes.pl.

Jak czytamy w portalu, Grupa Colian rozpycha się na rynku afrykańskim i amerykańskim.

– Polskie słodycze są rozpoznawane w krajach arabskich, a hitem w Mongolii są batony Alibi – powiedział cytowany przez Biznes.pl Jan Kolański, właściciel Grupy Colian, 73. na liście najbogatszych Polaków magazynu „Forbes”.

W skład grupy kapitałowej Colian Holding SA wchodzą spółki: Colian sp. z o.o. i Colian Logistic sp. z o.o. Colian sp. z o.o. funkcjonuje w obrębie trzech dywizji biznesowych: słodyczy, kulinariów (przypraw, bakalii) i napojów. Na jej portfolio składają się marki: Goplana, Solidarność, Jutrzenka, Grześki, Familijne, Jeżyki, Akuku!, Appetita, Siesta oraz Hellena. 

red.