Polskie firmy nie doceniają mediów społecznościowych

Polskie firmy nie doceniają mediów społecznościowych sxc.hu

Polskie przedsiębiorstwa w dalszym ciągu w niewielkim stopniu używają mediów społecznościowych w celach biznesowych – wynika z danych Digital Agenda for Europe.

Odsetek firm, które wykorzystują tego typu narzędzia jest mniejszy tylko w dwóch innych państwach Unii Europejskiej. W 2014 roku wyniósł on 21,7 proc. W Rumunii było to o jeden punkt procentowy mniej. Najniższy odsetek dotyczył Łotwy (18,8 proc.).

Firmy wykorzystujące media społecznościowe najczęściej można natomiast spotkać w Irlandii, na Islandii oraz Malcie (w państwach tych odsetek przekracza 60 proc.).

firmy a social media Sedlak & Sedlak

Marta Kowalówka, Sedlak & Sedlak

firmy a social media Sedlak & Sedlak

Link do strony Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń 2014 

rynekpracy.pl