Prestiżowa nagroda dla GetResponse za rozwój wiedzy na temat marketing automation

Prestiżowa nagroda dla GetResponse za rozwój wiedzy na temat marketing automation Twitter

Amerykański portal biznesowy The DemandGen Report wyróżnił statuetką Killer Content Award 2017 kampanię contentową GetResponse z udziałem influencerów.

Eksperci portalu docenili wysoki poziom wiedzy oraz profesjonalizm działań wokół Marketing Automation Hub – projektu wspierającego wprowadzenie na rynek marketing automation, nowej funkcjonalności w GetResponse.

GetResponse wśród najlepszych

Marketing Automation Hub to portal o automatyzacji marketingu, gdzie eksperci dzielą się wiedzą na temat różnych aspektów automation: od emaili, przez content, aż po social media.

W projekt zaangażowali się światowej klasy specjaliści, m. in. Jason Falls, Jeff Bullas, Erik Qualman, Kath Pay, Dave Chaffey, Lon Safko, Ann Handley, Michael Brenner i Jamie Turner.

W pierwszej fazie kampanii zespół GetResponse wraz z ekspertami stworzył ponad 65 różnych treści edukacyjnych: webinarów, ebooków, filmów video oraz blog postów. Specjaliści z Demand Gen Report, którzy na co dzień zajmują się analizą globalnych trendów marketingu w branży B2B, co roku wyróżniają firmy tworzące najbardziej angażujące treści i kampanie.

Ogłoszenie zwycięzców i oficjalne wręczenie statuetek Killer Content Award 2017 odbyło się podczas konferencji 2017 B2B Marketing Exchange w Scottsdale w Arizonie. W tym roku GetResponse znalazło się w gronie laureatów wśród takich firm takich jak: IBM, Oracle, Uberflip, FedEx czy Thomson Reuters.

Kompletne źródło wiedzy o marketing automation

Ponad 60 proc. marketerów przyznaje, że wdrożenie automatyzacji to dla nich wyzwanie. Marketing Automation Hub to projekt, który ma ułatwić im ten proces oraz darmowy marketingowy przewodnik wypełniony praktycznymi wskazówkami. Na stronie regularnie pojawiają się nowe materiały w postaci webinarów, poradników, materiałów wideo i blog postów.

– Marketing Automation Hub to dla nas bardzo ciekawy projekt. Jesteśmy zadowoleni z efektu i dumni z pracy całego zespołu, który za nim stoi. – mówi Ewa Puchalska, Brand Communications Manager GetResponse. – To wyróżnienie to dowód na to, że kampanie z udziałem influencerów mają sens również w branży MarTech, pod warunkiem, że są od początku do końca przemyślane. Udało nam się stworzyć miejsce w sieci pełne profesjonalnych treści edukacyjnych i rozkręcić wokół niego globalną kampanię z udziałem influencerów. Naszym celem jest dalsze rozwijanie tego projektu w taki sposób, żeby stanowił podstawowe źródło wiedzy na temat marketing automation i podsuwał marketerom kolejne pomysły.

Portal wiedzy Marketing Automation Hub to contentowe uzupełnienie najnowszej funkcjonalności platformy GetResponse: Marketing Automation. Dzięki Marketing Automation w GetResponse marketerzy, którzy nie mieli do tej pory styczności z tym narzędziem mogą w prosty sposób stworzyć swoje pierwsze kampanie automation. Szybki dostęp online i prosty w obsłudze panel sprawiają, że pierwsze kroki z automatyzacją stają się łatwiejsze.

O GetResponse:

GetResponse to platforma online marketingowa, obsługująca ponad 350 000 klientów z 182 krajów, dostarczając ponad miliard emaili miesięcznie, osiągająca dostarczalność na poziomie 99,6 proc. Do klientów firmy należą m.in. Avon, Carrefour, Polkomtel oraz setki innych dynamicznie rozwijających się firm.

GetResponse Anna Złoczewska