Prosty adserwer dla małego i średniego biznesu

Prosty adserwer dla małego i średniego biznesu pab_map - Fotolia

Gemius opracował nową wersję systemu serwowania reklam na stronach e-wydawców.

Do uruchomienia nowej kampanii reklamowej wystarczy minuta. To za sprawą AdOcean Light, uproszczonej i tańszej wersji adserwera AdOcean firmy Gemius. Nowy system został oparty o technologie, dzięki którym użytkownik potrzebuje mniej czasu na jego obsługę.  

– Dostrzegliśmy konkretne zapotrzebowanie na rynku, więc zdecydowaliśmy się na opracowanie uproszczonej wersji AdOcean. W ten sposób chcemy wesprzeć e-wydawców w procesie rozwijania ich biznesu. Dzięki AdOcean Light ich oferta będzie bardziej konkurencyjna – mówi Michał Łępicki, który w firmie Gemius odpowiada za rozwój adserwera.

Podobne artykuły:

Jakie funkcjonalności oferuje?

Przede wszystkim planowanie kampanii w oparciu o  wskaźniki, czyli odsłony, kliknięcia, akcje, oraz możliwość przewidzenia, czy kampania osiągnie zakładany cel w wyznaczonym czasie.

Nowy system dostarcza także statystki, raporty z analizą danych, a także pozwala dotrzeć do grupy docelowej poprzez określenie jej miejsca zamieszkania (tj. państwa, województwa czy miasta).

Udostępnia też zaawansowane szablony reklam i umożliwia ustawianie częstotliwości ich emisji pojedynczym użytkownikom. Obsługuje różnorodne rodzaje kreacji – od banerów poprzez reklamy tekstowe, na reklamach wideo kończąc.

Podobne artykuły:

Gemius S.A.