Przyjazny bank dla firm - 1000zł na reklamę od Nest Banku

Przyjazny bank dla firm  - 1000zł na reklamę od Nest Banku pieniądze

Reklama dźwignią handlu - prawda stara jak świat, z którą nie sposób się nie zgodzić. Doskonale wiedzą o tym przedsiębiorcy, którzy, aby przebić się ze swoją ofertą do potencjalnych konsumentów, robią wszystko, by zainteresować ich swoimi produktami

Jednym z najskuteczniejszych sposobów na wypromowanie swojej marki w sieci jest reklama w Google, z której korzystają nie tylko globalni potentaci w swoich branżach, ale również właściciele mikrofirm.

Specjalnie z myślą o przedsiębiorcach, Nest Bank przygotował bardzo atrakcyjną ofertę do kredytów gotówkowych dla firm, w której można otrzymać aż 1000 zł na reklamę w Google AdWords. Na czym ona polega i  co można dzięki niej zyskać? Sprawdźmy!

Bank dla firm, czyli 1000 zł na reklamę w Internecie

Najlepsze banki dla firm to takie, które oferując swoje produkty, dbają o swojego klienta i idą z duchem czasu. Nie inaczej jest w przypadku Nest Banku, który zaskoczył mikroprzedsiębiorców i nawiązał współpracę z Google, w efekcie czego powstała nowa promocja, dająca nie tylko korzyść finansową, ale przede wszystkim merytoryczną.

Promocja polega na tym, że właściciele firm, którzy zdecydują się zaciągnąć kredyt w banku, mogą otrzymać 1000 zł na reklamę w Internecie (Google AdWords) oraz wsparcie i opiekę profesjonalistów w zaplanowaniu, przeprowadzeniu i przeanalizowaniu kampanii.

Kto może skorzystać z promocji banku dla firm?

Zgodnie z przyjętymi założeniami, promocja dla mikroprzedsiębiorców będzie trwać do 31 grudnia 2018 roku (choć bank może skrócić ten okres) i dotyczy kredytów bezpośrednio związanych z działalnością gospodarczą (o czym można dowiedzieć się więcej na stronie internetowej https://www.nestbank.pl/biznes/kredyty/1000nareklame.html).

Formalności związane z promocją

Warunkiem koniecznym do wzięcia udziału w promocji jest uzyskanie kredytu na firmę. Następnie wystarczy zgłosić swoją chęć uczestnictwa na dedykowanej stronie oferty, stronie internetowej banku lub bezpośrednio w placówce. Dopełnieniem formalności jest wyrażenie przez klienta wszelkich niezbędnych zgód i zaakceptowanie regulaminów promocji. Po zgłoszeniu do promocji z klientem skontaktuje się specjalista z agencji internetowej, która zajmuje się kompleksową obsługą w ramach oferty banku – przedstawi on propozycje działań, jakie może zaoferować danemu mikroprzedsiębiorcy. Jeśli po rozmowie z przedstawicielem agencji przedsiębiorca zgodzi się na udział w promocji, będzie musiał wpłacić 100 zł na rzecz agencji internetowej i założyć nowe konto w Google AdWords, co będzie równoznaczne ze skorzystaniem z oferty i rozpoczęciem prac nad kampanią reklamową w Google.

Następnie firma przygotuje reklamę, a bank po spełnieniu przez klienta warunków regulaminu, przeleje jej 625 zł, zaś pozostałe 375 zł, prześle przedsiębiorcy w formie kodu do systemu reklamowego Google. Co ważne, klient ma aż 60 dni od daty podpisania umowy o kredyt, na to by zgłosić się do promocji.

Promocja w banku dla firm – co oznacza dla przedsiębiorców?

W praktyce, promocja daje przedsiębiorcom aż 3 korzyści: szansę na zdobycie nowych klientów, profesjonalną opiekę agencji specjalizującej się w tematyce reklamy w Internecie, oraz  przeprowadzenie  kampanii reklamowej.

  • Możliwość zdobycia klientów

Dzięki reklamie w Internecie, można zwiększyć widoczność swojej firmy i dotrzeć z ofertą do potencjalnych klientów, którzy w danym momencie poszukują konkretnych produktów czy usług, jakie świadczy dana firma.

  • Profesjonalną obsługę kampanii reklamowej

Całą kampanię przeprowadzą doświadczeni i wybrani przez bank specjaliści od reklamy w Google, którzy przeanalizują dotychczasowe działania firmy, opracują, uruchomią i będą optymalizować kampanię w Internecie. Dzięki temu bank zadba o to, by jego klienci czuli się bezpiecznie od początku do końca przeprowadzania usługi.

  • Sfinansowanie kampanii reklamowej firmy

Łączna wartość kampanii to 1100 zł, przy czym 100 zł to indywidualny wkład klienta w rozpoczęcie współpracy z agencją internetową, zaś 1000 zł to kwota, którą zapewnia bank.