Masowe wysyłki to już przeżytek. Przyszłość należy do mailingu behawioralnego

Masowe wysyłki to już przeżytek. Przyszłość należy do mailingu behawioralnego Gajus - Fotolia

Nie klika się. Nie trafia na skrzynkę. Wywołuje poirytowanie. Droga mailingów masowych nie jest usłana różami. Mimo to wiele osób nadal nią kroczy. Tymczasem wykorzystanie danych o zachowaniach podnosi skuteczność mailingu nawet kilkunastokrotnie.

Czasy, gdy każdy mail trafiający na skrzynkę odbiorczą mógł liczyć na kliknięcie, minęły już bezpowrotnie. Dzisiejszy świat przypomina jedną wielką skrzynkę e-mailową, która pęcznieje z każdym dniem i w której zalegają tony nieotwartych maili. Z e-mail marketingu korzysta dziś 82 proc. firm z sektora B2B i B2C, zaś 90 proc. z nich dostrzega ogromne znaczenie tego kanału w prowadzeniu komunikacji z klientem. Na potęgę mailuje dziś zwłaszcza biznes i marketing. Często jednak mailuje chaotycznie i bez pomysłu, przez co miliony maili nie klikają się nigdy.

Subskrybuj autora aby czytać dalej

Cloud Technologies SA Piotr Prajsnar