Regularne zyski na koncie Twojej firmy? Wystarczy jedno kliknięcie!

Regularne zyski na koncie Twojej firmy? Wystarczy jedno kliknięcie! dotplay

Usługa abonamentowa kojarzy Ci się głównie z prenumeratą czasopisma? To błąd! Sprawdź, dlaczego powinieneś zaoferować swoim klientom usługi subskrypcyjne powiązane z płatnościami cyklicznymi.

Sklepy subskrypcyjne w ostatnim czasie stały się hitem zakupów w sieci. Dla przedsiębiorcy to szansa na budowanie długofalowej relacji z klientem, natomiast kupujący zyskuje nie tylko regularne przesyłki od ulubionej marki, ale też cenny czas – nie musi bowiem pamiętać o cyklicznych opłatach. Wychodząc naprzeciw temu umacniającemu się trendowi operatorzy płatności online tacy jak Przelewy24 czy PayU oferują płatności cykliczne, które sprawdzają się także w przypadku klasycznych usług abonamentowych takich jak ubezpieczenia czy karnety.

Relacja na dłużej

Usługi abonamentowe od dawna stanowiły mocną pozycję w e-biznesie, jednak odkąd do gry weszły sklepy subskrypcyjne, zapotrzebowanie na płatności cykliczne diametralnie wzrosło. To dużo więcej niż rachunki i opłaty za usługi związane na przykład posiadaniem konta premium na ulubionym portalu. Ten typ płatności szturmem podbił serca nie tylko osób notorycznie zapominających o opłaceniu karnetu na siłownię, ale też koneserów kawy, miodu, piwa, kosmetyków czy domowych zwierzaków. Internauci pokochali comiesięczne, z niecierpliwością wyczekiwane przesyłki z niespodziankami.

Podobne artykuły:

Równie mocno pokochali je przedsiębiorcy, którzy zbudowali tym samym trwałą relację z kupującym i zagwarantowali sobie regularne wpłaty od stałych klientów z dobrą pamięcią. Dla konsumentów nieco bardziej zapominalskich stworzono płatności cykliczne. Dzięki nim klient nie musi regularnie przelewać pieniędzy na konto usługodawcy. Wystarczy, że składając zamówienie kupujący zaznaczy płatność cykliczną jako formę zapłaty. W ten sposób wprowadzi niezbędne dane tylko raz, a o to, by jego karta była obciążana regularnie na rzecz konkretnego usługodawcy będzie troszczyć się operator płatności online taki jak na przykład PayU.

Stałe zyski

Trudno o przedsiębiorcę, który choć raz nie borykał się z problemem zamówień nieopłaconych w terminie. Płatności cykliczne to skuteczny sposób, by tego uniknąć. Kupujący nie musi pamiętać o dokonaniu przelewu. W przeciwieństwie do comiesięcznych opłat, do ułatwiającej życie decyzji podjętej na dłuższy czas znacznie łatwiej się przyzwyczaić. Nikogo nie trzeba przekonywać, że dla właściciela firmy usługa abonamentowa to zdecydowanie pewniejszy zysk niż wielorazowe, nieregularne zamówienia. Oferując klientom taką formę płatności zapewniasz swojej firmie stały i regularny zysk. Dzięki temu łatwiej rozplanujesz wydatki związane z prowadzeniem działalności oraz urozmaicanie swojej oferty nowym asortymentem.

Szybkie płatności

Płatności cykliczne łączą w sobie wszystko to, za co przedsiębiorcy i klienci od dawna cenią w transakcjach online. To szybkie, elastyczne i bezpieczne płatności elektroniczne, które zawsze docierają na czas. Opłat można dokonywać dowolną kartą płatniczą. Transakcje są bezpieczne dzięki wykorzystaniu protokołu SSL gwarantującego wysoki standard ochrony danych. Szybkie płatności to szybka realizacja zamówienia, czyli dokładnie to, co dla klientów jest wyznacznikiem rzetelnej transakcji i gwarancją zadowolenia z zakupów.

Komfort klienta i podniesienie konkurencyjności twojej firmy

Dając klientowi większy wybór sposobów płatności, pokazujesz mu, że dbasz o komfort zakupów na swojej stronie internetowej. To także sygnał dla kupującego, że Twoja firma aktywnie korzysta z różnych form bezpiecznych płatności i nie boi się nowości, które pojawiają się na rynku. Wielu klientów korzystających z transakcji elektronicznych nie wie jeszcze o płatnościach cyklicznych. Warto wyprzedzić konkurencję i pokazać kupującym korzyści płynące z takiej możliwości opłacania zamówień, a tym samym dać szansę swojej firmie na regularne zyski.

Podobne artykuły:

Cykliczne płatności to optymalne rozwiązanie dla przedsiębiorców zapewniających klientom powtarzalne usługi takie jak karnety, ubezpieczenia, różnego rodzaju media i inne oferty abonamentowe. Wybierając bezpieczne i szybkie płatności klient nie musi wykonywać przelewu za każdym razem, a zyski Twojej firmy nie są już uzależnione od dobrej pamięci kupującego. Wystarczy jednorazowe polecenie, by karta klienta była regularnie obciążana, a wszystkie płatności za usługi docierały na czas.