Rośnie społeczna odpowiedzialność pracodawców za pokolenie X i Y

Rośnie społeczna odpowiedzialność pracodawców za pokolenie X i Y Sergey Nivens - Fotolia

Blisko 2/3 dużych i średnich przedsiębiorstw zna koncepcję społecznie odpowiedzialnego biznesu, a więcej niż połowa wpisuje działania CSR w formalną strategię firmy – to wnioski płynące z raportu KPMG w Polsce i Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Dziś przedsiębiorcy angażują się zarówno w rozwiązywanie problemów społecznych, jak i wolontariat kompetencji.

Subskrybuj autora aby czytać dalej

PR-imo Zuzanna Taraszewska

Dalej

x

0 komentarzy

Nie udało się dodać komentarza, spróbuj ponownie za chwilę

Komentarz powinien być dłuższy niż 5 znaków

Prosze wprowadzić prawidłowy adres e-mail

Nick powinien być dłuższy niż 4 znaki