Skuteczna reklama? Postaw na Roll up

Skuteczna reklama? Postaw na Roll up Olivier Le Moal - Fotolia

Dobra reklama to podstawa - o tym wie właściciel każdej firmy. Aby nie dać wyprzedzić się konkurencji, należy pokazać potencjalnemu klientowi swój produkt od jak najlepszej strony.

Należy też dotrzeć z ofertą do wielu osób a najlepiej osiągnąć to bez zbyt dużych kosztów obciążających budżet firmy. Na szczęście, aby zainteresować odbiorcę swoim komunikatem, wcale nie musisz wybierać najdroższych form reklamy. Korzystając z nowoczesnych i efektownych stojaków reklamowych będziesz zaskoczony ich skutecznością!

Twoja firma będzie zauważona dzięki roll upowi!

Stojaki reklamowe są ostatnio coraz bardziej popularne. Dzieje się to za sprawą tego, że jest to system wystawienniczy przede wszystkim ekonomiczny oraz przyciągający uwagę. Stojak typu roll up łatwo jest przenieść w inne miejsce, ponieważ jest on bardzo lekki. Łatwo też jest go złożyć i rozłożyć - czynności te nie wymagają wiedzy technicznej ani specjalnych umiejętności. Dzięki zastosowaniu reklamy w takiej formie, Twoja firma stanie się rozpoznawalna i będzie w sposób nienachalny trafiać do Twoich przyszłych klientów!

Roll up - możliwości jest wiele

Decydując się na zakup stojaka reklamowego możesz wybierać spośród rozmaitych modeli tego produktu. Przede wszystkim musisz wiedzieć, że „tanio” nie zawsze znaczy dobrze. Pamiętaj, że każdy materiał reklamowy jest twoją wizytówką i ma za zadanie zachęcać a nie odpychać. Roll upy wykonywane są na przeróżnych materiałach, zaczynając od najtańszych (i nie koniecznie dobrych) typu frontlit do specjalnie dedykowanych materiałów poliestrowych blockoutowch. Kolejnym ważnym aspektem jest dobór kasety do stojaka.

Roll up initi.pl

Rynek jest wręcz zalewany tanimi i kompletnie nietrwałymi konstrukcjami które po paru rozłożeniach przestają pełnić swoje zadanie - oczywiście są sytuacje w których taka „jednorazowa” konstrukcja spełni swoje zadanie np. na czas pojedynczego eventu. Przed zamówieniem powinniśmy starannie przeczytać opisy produktów i porównać ich zdjęcia. Częstą praktyką w drukarniach internetowych jest swobodne „żonglowanie” nazwami roll upów - to co w firmie X nazywa się wersją exclusive w drukarni Y może być standardem. Warto dokładnie przeanalizować oferty roll upów, dzięki temu możemy uniknąć niemiłej niespodzianki. W drukarniach, w zależności od potrzeb, możemy wybrać różne szerokości roll upów: 85x200cm, 100x200cm, 120x200cm czy na przykład 150x200cm. W zależności od tego, gdzie będzie stał stojak, możemy wybrać jego jednostronny lub dwustronny wariant. Roll upy dwustronne świetnie nadają się w miejscach gdzie produkt będzie widoczny z każdej strony np. w centrach handlowych. Konstrukcje o rozmiarach 150x200cm świetnie sprawdzają się jako przenośne ścianki konferencyjne.

Moc profesjonalnego wydruku

Większość drukarni wykonuje grafiki bardzo popularną technologią solwentową. Grafiki wykonane tą techniką często nie spełniają kryteriów jakościowych z powodu np. niezadowalającego odwzorowania kolorów, „paskowania” czy też efekt „chmury” - to tylko najczęstsze problemy. Alternatywą dla technologii solwentowej są plotery latexowe. Ta technologia charakteryzuje się zdecydowanie wyższą jakością wydruku, co wpływa na trwałości materiałów. Na stronie drukani internetowej Initi.pl oferującej wybór roll upów możemy przeczytać:

W skład tuszy solwentowych wchodzi szkodliwy cykloheksanol. Natomiast tusze latexowe bazują na wodzie dzięki czemu są całkowicie bezwonne, przy czym zachowują trwałość i odporność na warunki atmosferyczne. Wydruki posiadają wysoką odporność na ścieranie oraz czynniki mechaniczne i atmosferyczne bez potrzeby laminowania. Technologia latexowa posiada ekologiczny certyfikat Nordic Swan.


Parametry techniczne wydruków najlepiej dokładnie omówić z ich wykonawcą - unikniemy wtedy niespodzianek i uzyskamy pożądany efekt. Pamiętajmy również, że grafika użyta do wykonania roll upa powinna być najwyższej jakości.

Wielokrotny efekt

Wymieniając zalety stosowania stojaków typu stand up, należy też mieć na uwadze, że zaprojektowane są one tak, by stanowiły reklamę wielokrotnego użytku. To przesądza o tym, że są niezwykle ekonomicznym i godnym polecenia rozwiązaniu outdoorowym dla wszystkich, którzy chcą aby ich firma wzmocniła swoją pozycję na rynku.

Rafał Gwiazdowski

Dalej

x

0 komentarzy

Nie udało się dodać komentarza, spróbuj ponownie za chwilę

Komentarz powinien być dłuższy niż 5 znaków

Prosze wprowadzić prawidłowy adres e-mail

Nick powinien być dłuższy niż 4 znaki